تفاوت پانل ماموت با سایر شرکت ها

تفاوت پانل ماموت با سایر شرکت ها

تفاوت پانل ماموت با سایر شرکت ها

تفاوت پانل ماموت با سایر شرکت ها

 اینکه ما برای محصولات خود نام ماموت را انتخاب کرده ایم این میباشد که ماموت از دیرباز با توجه به قدرت و قدمت تاریخی شناخته میشود وما اینها رابا تجربه و علاقه خود به محصولاتی با کیفیت و با دوام تبدیل کرده ایم 

شرکت ماموت یکی از تولید کنندگان قدیمی ساندویچ پانل , اتاق حمل بار , کانکس در کشور میباشد که از دیر باز در زمینه تولید انواع پیش ساخته عایق فعالیت داشته است .

اعتماد مشتریان مهم ترین سرمایه ی سازمان ها و صنایع بزرگ است . ما هم در شرکت دنیای ماموت ,در تمامی این سالها به پشتوانه ی همین سرمایه جلو رفته ایم .

پاسخ شایسته به این اعتماد نیز دغدغه ی همیشگی ما بوده که برای تحقق آن تلاش های فراوانی کرده ایم .

راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان  یکی از کارهای است که در همین راستا و با هدف ایجاد یک راه ارتباطی سریع و آسان با مصرف کنندگان صورت گرفته است .

اصلی ترین فعالیت همکاران ما در این واحد , برقراری ارتباط موثر و شنیدن پیشنهادات و انتقادات شما مشتریان عزیز میباشد .

تفاوت پانل ماموت با سایر شرکت ها ساندویچ پانل ماموت

تفاوت پانل ماموت با سایر شرکت ها ساندویچ پانل ماموت

مزیت ساندویچ پانل ماموت با سایر تولید کنندگان

رشد و شکوفای دنیای ماموت مدیون پرسنلی هست که با تلاش و آینده نگری در پیشرفت محل فعالیت قدم بر می دارن نتیجه بذر تلاش و کوشش  عزیزان درخت امیدیه که به بار میشینه و نوید بخش آینده ای پر نشاط و زیبا برای ماست

از زمینه های فعالیت ما در دنیای ماموت طراحی ساخت و تولید انواع ساندویچ پانل , کانکس , اتاق حمل بار میباشد . از آنجایی که ما طرفدار مرغوبیت و پایداری در محصولات خود هستیم  با بهره مندی از مواد اولیه مرغوب و البته نیروی متخصص و تجهیزات پیشرفته , محصولاتی باکیفیت تولید و عرضه میکنییم . و توانسته اییم با تکیه به دانش و تجربه و اعتماد شما مشتریان محترم  قدمی در پیشرفت و شکوفایی صنعت کشور برداریم 

مقایسه ساندویچ پانل ماموت با سایر ساندویچ پانل ها

ساندویچ پانل  ها در مقایسه با مصالح سنتی دوریز بسیار کمتری در کارهای ساختمانی دارند .

تفاوت پانل ماموت با سایر شرکت ها ساندویچ پانل ماموت

تفاوت پانل ماموت با سایر شرکت ها ساندویچ پانل ماموت

به علاوه عمر بالای این سازه ها از یک سو و قابل بازیافت بودن پلی اورتان موجود در آن از سویی دیگر , موجب جلوگیری از آسیب به محیط زیست میشود .  این مزایا ساندویچ پانل را تبدیل به یک محصول اقتصادی و سازگار با طبیعت کرده است .

با توجه به اینکه ساندویچ پنل ها جهت پوشاندون سقف ها و دیواره های سالن های صنعتی و کارخونه ها , سالنای تولید – انبارها -ساختمونهای پیش ساخته – کانکس – سردخونه ها صنعتی -اتاق های تمیز -کمپ و اسکان های موقت استفاده میشود . لازمه که از لحاظ سبکی و عایق بندی از بهترین متریال استفاده بشه .

دنیای ماموت به شما کمک میکنه تا ضمن آشنایی با ساندویچ پنل به یک تصمیم صحیحی برسید که بهترین محصول ممکن رو متناسب با بودجه و اهدافتون انتخاب کنید .

با محصولات و ساندویچ پنل های دنیای ماموت بهترین انتخاب رو داشته باشید .

با خریدمحصولات تولیدی  دنیای ماموت میتوانید تضمین کیفیت – ضمانت محصول – خرید اقتصادی و صرفه جویی زمان  و تحویل سریع کالا و نصب راحت و بی دردسر را با هم داشته باشد

دنیای ماموت بهترین انتخاب

ارتباط با ما 

09123827865

02832222717

واتساب 

09123827865

به دوستانتان معرفی کنید