فروش ویژه ساندویچ پانل سقفی

فروش ویژه ساندویچ پانل سقفی

فروش ویژه ساندویچ پانل سقفی

فروش ویژه ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل های سقفی ماموت با توجه به تحقیقات و بررسی مشکلات فنی که در تولیدات برخی از شرکت های پیشین در ایران صورت گرفته است

فروش ویژه ساندویچ پانل سقفی

نمای سقفی تولیدی شرکت ماموت با توجه به تحقیقات و بررسی مشکلات فنی که در تولیدات برخی از شرکت های پیشین در ایران صورت گرفته ، طراحی مجدد گردید و با در نظر گرفتن مقاومت فشاری و خمشی بیشتر و آب بندی و درز بندی بهتر تولید میگردد.و به بازار عرضه میشود .

فروش ویژه ساندویچ پانل سقفی

 تعریف ساندویچ پانل سقفی 

ساندویچ پانل سقفی نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لايه ورق که مابين آنها فوم تزريق شده است و جهت پوشش سقف بکار مي رود را ساندويچ پانل  سقفی مي نامند که بهترين نوع فوم مصرفی از لحاظ عايق و بودن و از نظر استحکام در ساندويچ پانل سقفی فوم پلی اورتان  با دانسیته 40 کیلوگرم مي باشد.

مزیت های ساندویچ پانل سقفی 

عايق حرارتی و برودتی و عايق صوت و مقاوم در برابر رطوبت ،

سبک بودن وزن ساندويچ پانل سقفی

 سرعت در اجرا و کاهش هزينه های ناشی از طولانی شدن پروژه ها،

مقاوم در برابر زلزله ،

افزايش طول عمر مفيد ساختمان و تأسيسات و

زيبايي طرح و تنوع در رنگ ساندویچ پانل سقفی

بازیافت واستفاده مجدد ساندویچ پانل سقفی

مقرون به صرفه بودن ساندویچ پانل سقفی ار لحاظ اقتصادی و زمان

فروش ویژه ساندویچ پانل سقفیموارد کاربرد ساندویچ پانل سقفی 

ساندويچ پانل های سقفی جهت پوشش سقف سوله های صنعتی ، سالن های ورزشی ، کانکس های پيش ساخته ، ساختمان های ويلايي و آشيانه های هواپيما و کليه ساختمانهای صنعتی و پيش ساخته و هواساز های بیمارستانی – استخر های ورزشی  مي باشد.

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی 

ساندویچ پانل سقفی از دورو ورق آلوزینگ یا گالوانیزه 5 دهم پیش رنگ کوره ای با 25 میکرون رنگ سطح بیرونی و 7 میکرون رنگ پرایمر  داخلی جهت چسبندگی فو م به ورق 

عرض مفيد يک متر و عرض غير مفيد 1.08 متر و طول تا 14 متر

ضخامت ساندویچ پانل سقفی از 3 سانتيمتر تا 20 سانتيمتر 

ساندویچ پانل سقفی دارای 5 گام میباشد 

ساندویچ پانل سقفی به صورت دورو ورق و یکرو ورق و یکرو فویل تولید میشود

نصب ساندویچ پانل سقفی 

فروش ویژه ساندویچ پانل سقفی

 نصب ساندویچ پانل سقفی به ابزار خاص و پیچیده ای نیاز نیست فقط به دلیل حساسیت و طراحی خاص ساندویچ پانل سقفی باید ار نصاب معتبر استفاده شود گروه نصب مجتمع صنعتی ماموت از زمان خرید تا پایان نصب و تحویل همراه و یار شما مشتریا ن محترم میباشد و از کار و فعالیت شما پشتیبانی میکند و و اگر گروه نصب ما نصب ساندویچ پانل ها را انجام دهد کار نصب و فروش ساندویچ پانل شامل گارانتی میشود گارانتی فروش محصول به مدت 6 ماه و نصب ساندویچ پانل به مدت دوسال گارانتی میگیرد .

برای دریافت اطلاعات فنی و مشاوره و طراحی ابعاد و نصب ساندویچ پانل سقفی با کارشناسان و مشاوران مجتمع صنعتی ماموت تماس بگیرید .

7865  382  0912
2717  3222  028
به دوستانتان معرفی کنید