قیمت ساندویچ پانل امروز

قیمت ساندویچ پانل امروز

قیمت ساندویچ پانل امروز

قیمت ساندویچ پانل امروز

ساندویچ پانل نوعی دیوار و سقف پیش ساخته عایق است که بهترین مصالح امروزه برای پوشش سقف و دیواره سوله وسازه های صنعتی تولیدی میباشد .که طبق سفارش و ابعاد نصاب ساندویچ پانل و درخواست مشتری در کارخانه تولید و به محل پروژه اعزام میشود .

ساندویچ پنل از دورو ورق 5 دهم یا 50 گالوانیزه فولاد مبارکه یا آلوزینک پیش رنگ کوره ای و عایق یا فوم پلی اورتان ( یورتان تزریقی ) دانسیته 40 تشکیل شده است و قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی و دیواری و سردخانه ای و کلین روم و پیچ مخفی با توجه به جنس و نوع کاربری و ضخامت تعین میگردد. ساندویچ پانل ها در ضخامت 4 سانت 5 سانت – 6سانت – 7 سانت – 8 سانت – 9 سانت – 10 سانت – 12 سانت – 15 سانت – تولید می شود و شرکت ماموت ساندویچ پانل سقفی 3 سانت هم تولید میکند و ساندویچ پانل پیچ مخفی دیواری فقط به ضخامت 5 سانت تولید می شود .

شرکت ماموت بزرگترین تولید کننده ساندویچ پانل پیش ساخته عایق در کشور می باشد و سال هاست که در زمینه ساخت و تولید انواع ساندویچ پانل و پیش ساخته و کانکس و اتاق های حمل بار فعالیت دارد .

برای تعین قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل  امروز نوع ورق و ضخامت و عایق و برند شرکت تاثیر گذار و تعین کننده می باشد .

قیمت ساندویچ پانل – نصاب ساندویچ پنل – قیمت اتاق یخچالی – فروش ساندویچ پانل – ساندویچ پانل دیواری

قیمت ساندویچ پانل امروز - فروش ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل امروز

اعتماد مشتریان مهم ترین سرمایه ی سازمان ها و صنایع بزرگ است ما هم در دنیای ماموت در تمامی این سالها به پشتوانه ی همین سرمایه جلو رفته ایم .با توجه به اینکه از ساندویچ پانل برای پوشش سقف و دیوار سالن های صنعتی , تولیدی , دارویی و … استفاده می شود پس لازم که از بهترین متریال و کیفیت بالا استفاده بشه

ما در دنیای ماموت کمک می کنیم تا ضمن آشنایی با متریال به کار رفته در ساندویچ پانل ماموت بهترین انتخاب را برای ساندویچ پانل مورد نیاز خود بر اساس نیاز و بودجه  برای مشتریان و خریداران انتخاب  و راهنمایی کنیم

بعد از تعین قیمت ساندویچ پانل با توجه به ضخامت و نوع جنس یک درصد هزینه بسته بندی و 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود .

برای پایین آوردن هزینه پروژه های عمرانی می تواند در برخی از پروژه ها ساندویچ پانل سقفی یک رو ورق و یک رو فویل استفاده نمود تا هزینه کمتر و پایین بشود .

برای پاسخ به برخی از سوالات مستمر شما میتوانید برای دریافت قیمت دقیق هر متر مربع ساندویچ پنل با کارشناسان ما تماس بگیرید تا قیمت به روز دریافت نمایید .

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل امروز

قیمت هر متر مربع پانل سقفی ماموت  امروز چند است ؟

قیمت هر متر مربع پانل دیواری ماموت امروز  چند ؟

قیمت قیمت پانل یکرو ورق 3 سانت چند امروز میباشد .؟ 

قیمت ساندویچ پانل امروز

قیمت ساندویچ پانل امروز - فروش ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پنل امروز

 عوامل گذار در قیمت ساندویچ پانل عبارتند از 

پوشش رنگ روی ساندویچ پانل 

ورق های گالوانیزه و آلوزینگ و … می بایست در فرایند پوشش دهی کویل قرار بگیرند . این نوع پوشش رنگ از نوع رزین سوپر پلی استر با دوام و پایداری بالا به ضخامت 25 میکرون ( 5 میکرون پرایمر + 20میکرون پوشش رویه ) می باشد که الزام پاس کردن تست های آزمایشگاهی مانند کنترل سختی رنگ بر اساس استاندارد astm d3363 , آزمون سالت اسپری جهت تعین مقاومت رنگ در برابر خوردگی بر اساس استاندارد astmb117 و …. می باشد . 

این رنگ دوام و ثبات ظاهری بسیار بالایی دارد و همین امر موجب افزایش مقاومت در بربر uv مقاومت در برابرخوردگی و موارد شیمایی در این محصول می گردد همچنین جهت چسبندگی بهتر , پوششی به میزان 7 میکرون رنگ پرایمر از جنس اپوکسی بعنوان backcoat با قابلیت فوم پذیر بودن در محل اتصال ورق با فوم پلی یورتان انجام میشود .

این درحالی ست که جنس رنگ پانل های موجود در بازار از نوع پلی استر و نیز ضخامت میزان پوشش رنگ آنها بین 20 تا 23 میکرون متغیر است .این یکی از تفاوت های است که باعث شده ساندویچ پانل های دنیای ماموت با طول عمر 2 برابری مقاومت بیشتر در برابر خوردگی و مقاومت بالا در برابر رنگ پریدگی , حرف اول کیفیت رادر کشور بزند و همین امر در قیمت ساندویچ پانل ها تاثیر گذار می باشد .

قیمت ساندویچ پانل – نصاب ساندویچ پنل – قیمت اتاق یخچالی – فروش ساندویچ پانل – ساندویچ پانل دیواری

میزان پوشش گالوانیزه یا آلوزینک در ساندویچ پانل 

ما در دنیای ماموت با استفاده از ورق هایی با ضخامت 0.5 از برترین کارخانه های تولیدی ورق های فولادی در کشور مطابق با استاندارد en10143   توانسته ایم اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کنیم .

این درحالی است که ضخامت ورق هایی که در ساندویچ پانل های موجود در بازار مورد استفاده قرار می گیرند از 0.3 تا 0.5 میلیمتر  متغیر هستند , بدیهی است با کاهش ضخامت و کیفیت ورق مقاومت نهایی یک ساندویچ پانل و طول عمر آن کاهش میابد . این یکی از تفاوت هایی است که باعث شده است ساندویچ پانل های دنیای ماموت با طول عمر 2 برابری , مقاومت بیشتر در برابر خوردگی و مقاومت بالا در برابر رنگ پریدگی , حرف اول کیفیت در کشور را بزنند و این موضوع هم در قیمت ساندویچ پانل های ماموت تاثیر گذار و تعین کننده می باشد .

ضخامت ورق های استفاده شده در ساندویچ پانل 

ما در دنیای ماموت با استفاده از ورق هایی با ضخامت 0.5 و از برترین کارخانه های تولیدی ورق های فولادی در کشور مطابق با استاندارد EA10143, توانسته ایم اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کنیم . این در حالی ست که ضخامت ورق های که در ساندویچ پانل های موجود دربازار مورد استفاده قرارمیگیرند از 0.3 تا 0.5 میلیمتر متغیر و نوسان دارد . بدیهی است با کاهش ضخامت و کیفیت ورق مقاومت نهایی یک ساندویچ پانل و طول عمر آن و قیمت تعین کننده کاهش مییابد . 

قیمت ساندویچ پانل امروز - فروش ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پنل امروز

این یکی دیگر از تفاوت های است که باعث شده ساندویچ پنل هاتی دنیای ماموت حرف اول کیفیت را در کشور بزند 

دنیای ماموت با کسب بیشترین میزان اعتماد مشتریان توانسته است به عنوان رهبر بازار در این صنعت , بالاترین سهم بازار معادل 6.500.000 متر مربع درسال را درکشور به خود اختصاص دهد .

سرعت کیفیت به همراه سرعت

صرفا خرید ساندویچ پانلی که حرف اول کیفیت را در کشور میزند باعث بیشترین بهره بری و طول عمر پوشش یک سازه نخواهد بود چرا که لازم است ساندویچ پانل ها به گونه ای نصب شوند که بیشترین میزان آب بندی و هوابندی را داشته باشند . 

لذا نصب و اجرای ساندویچ پانل ها نیازمند تخصص و دانش کافی در این زمینه است .

 ما در این مقاله درباره متریال مصرفی در ساندویچ پانل های دنیای ماموت و دیگر ساندویچ پانل های موجود در بازار به صحت پرداختیم و علت تفاوت قیمت ساندویچ پانل های موجود در پازار با ساندویچ پانل ماموت مشخص گردید و بقول معرف هیچ ارزانی بی دلیل نیست

مدیریت کیفیت، خدمات عالی، حداکثر اعتماد به نفس

قیمت ساندویچ پنل – نصاب ساندویچ پنل – قیمت اتاق یخچالی – فروش ساندویچ پانل – ساندویچ پانل دیواری

قیمت ساندویچ پانل امروز - فروش ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پنل امروز

را ه های ارتباط 

شرکت دنیای ماموت در جهت بهبود روند رو به رشد خود و ارتقای کیفی و کمی محصولات خود پذیرای نقطه نظرات خریداران و مشتریان گرامی خواهد بود . بدین منظور شما میتوانید از راه های زیر با شرکت دنیای ماموت در ارتباط باشید .

7865 382 0912

2717 3222 028

ارتباط با مدیریت 

mammutpanel@yahoo.com

ساندویچ پانل سقفی و دیواری ماموت

قیمت ساندویچ پانل
فروش ساندویچ پانل
ساندویچ پانل دیواری

عایق پلی اورتان دنیای ماموت

عایق پلی اورتان دنیای ماموت در راستای ارتقاء کیفی محصولات تولیدی شرکت دنیای ماموت و دستیابی به جایگاه حرف اول کیفیت در کشور , ایجاد یک مرکز فوق تخصصی آزمایشگاهی با بهره گیری از نیروهای دانشگاهی و کار آزموده در دستور  کار شرکت دنیای ماموت قرار گرفت با ما همراه باشید .

به دوستانتان معرفی کنید

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت دنیای ماموت بر اساس نوع فوم و نوع ورق و نوع پوشش رنگ ورق مشخص و تعین میگردد قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای 10 سانت با قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای ضخامت 12.5 سانت متفاوت میباشد . ادامه مطلب را ازدست ندهید .

به دوستانتان معرفی کنید

نصب پانل دیواری 6 سانت

نصب پانل دیواری 6 سانت ر چند در نگاه اول نصب و اجرای ساندویچ پانل کار زیاد سختی نیست ولی اگر اجرای پوشش دیواره به افراد متخصص سپرده نشود ممکن است دچار خسارات احتمالی از طرف نصاب غیر معتبر شویم با ما همراه باشید .

به دوستانتان معرفی کنید

اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن در موارد کاربرد دارد , که شما میخواهید حجم بسیار زیادی را از محصولات فاسد شدنی را جابه جا کنید و به محیط های مختلف منتقل کنید . یخچال ایسوزو در مقایسه با یخچال نیسان میتواند ظرفیت بیشتر ی را جابه جا کند

به دوستانتان معرفی کنید
به دوستانتان معرفی کنید