لیست قیمت ساندویچ پانل در البرز

لیست قیمت ساندویچ پانل در البرز

لیست قیمت ساندویچ پانل در البرز

لیست قیمت ساندویچ پانل در البرز

بعلت نوسانات بازار برای اطلاع ازلیست قیمت ساندویچ پانل در البرز و کامل ساندویچ پانل ماموت و همچنین دریافت لیست قیمت نصب ساندویچ پانل ها با کارشناسان ما در تماس باشید.

لیست قیمت ساندویچ پانل درکرمان

ساندویچ پانل چیست؟                   لیست قیمت ساندویچ پانل در البرز

ساندویچ پانل یک ساختار سبک و مرکب است که ازدو طرف به دو

لایه محدود شده و در وسط یک لایه عایق قرار دارد.که ماده عایق

می بایست بسیار نرم و سبک ودارای خواص فیزیکی خاص باشد.

ساندویچ پانل ها به دو گروه سقفی و دیواری تقسیم می شوند

و جایگزین بسیار مناسبی برای دیوارها و تیغه های آجری و

سفالی می باشند.

ساندویچ پانل دیواری                            لیست قیمت ساندویچ پانل در البرز

نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لايه ورق که مابين آنها فوم تزريق شده است و جهت پوشش ديوار بکار مي رود را ساندويچ پانل دیواری مي نامند که بهترين نوع فوم مصرفی در ساندويچ پانل ديواري فوم پلی اورتان مي باشد.  پانل دیواری یکی از بهترین گزینه ها جهت پوشش دیواره های فضاهای صنعتی ،سردخانه ها ،کانکس ها ، ساختمان های پیش ساخته و.. می باشد. این پانل با عرض مفید ۱/۱۴ متر سهولت در طراحی فضاها را فراهم می کند . گستره ضخامت از ۴ تا ۲۰ سانتی متر در این نوع پانل امکان ایجاد پوششی مناسب جهت آب و هواهای مختلف را فراهم می کند . با استفاده از عایق فوم پلی یورتان و بهترین کیفیت ممکن (فوم آلمانی )، پانل دیواری را بهترین گزینه جهت پوشش سردخانه ها و یخچالهای صنعتی می کند.

موارد استفاده از ساندویچ پانل های دیواری :

ساندویچ پانل دیواری جهت اجرای سوله

ساندویچ پانل دیواری جهت اجرای ساختمان پیش ساخته

ساندویچ پانل دیواری جهت اجرای سردخانه صنعتی

ساندویچ پانل دیواری جهت اجرای کانکس

ساندویچ پانل سردخانه ای

که پانل های سردخانه ای ضخامت ۸ تا ۲۰ سانتی متر بنا به کاربری آن تولید می گردد و پلی یورتان مورد استفاده در آن ماده ای است کاملا سخت و شکننده, به همین دلیل به تنهایی چندان قابل استفاده نمی باشد. اما با ساندویچ کردن این ماده بین دو لایه ورق فلزی با مقاومت کششی بالا به محصولی دست پیدا می کنیم که دارای خواص مکانیکی بسیار مناسبی می باشد.

لیست قیمت ساندویچ پانل در البرز

نصاب ساندویچ پانل

این کارخانه در صورت نیاز ،  جهت نصب ساندویچ پانل ها تیم های

آمورش دیده را معرفی می نماید. لازم به است ساندویچ پانل به

صورت پیچ بر روی سازه هانصب می گرددو قمیت دستمزد نصابان

بر اساس سختی و مشخصات پروژه محاسبه می گردد .از جمله

عوامل تاثیر گذار بر قیمت نصابان ارتفاع سازه ، نوع سازه ، نوع

پوشش دیواری و یا سقفی و … تاثیر گذار است.

کاربرد انواع ساندویچ پانل

کاربرد انواع ساندویچ پانل های دیواری ، سقفی کاربرد انواع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی در صنعت و ساختمان سازی بسیار دیده می شود  مانند سردخانه ، محیط های گرمایشی و سرمایشی که تبادل گرما و سرما اهمیت دارد ، واحدهای امداد و نجات و پلیس و نظامی ، سوله ها و انواع ساندویچ پانلها  به طور معمول سقفی و دیواری است و کمی جزئی تر ساندویچ پنل سقفی ، ساندویچ پنل دیواری ، ساندویچ پانل پلی یورتان ، ساندویچ پانل سردخانه ای ، ساندویچ پانل با ورق گالوانیزه Galvazinc، ساندویچ پانل با ورق آلومینیوم Aluminium ، ساندویچ پانل آلوزینگ  Aluzinc ، ساندویچ پانل دو رو فویل ، ساندویچ پانل یک رو فویل و …. می باشد.

رنگ بندی ساندویچ پانل

رنگ ساندویچ پانل

تنوع رنگی ساندویچ پانل ها بسیار بالاست و می توان گفت در ۱۲ طیف رنگی مختلف تولید می شودازجمله سفید ، آبی ، قرمز ، نقره ای ، طوسی ، کرم ،  سبز ، یشمی ، زرد ، بنفش می باشد.انتخاب رنگ داخل و بیرونی ساندویچ پانل به دلخواه مشتری می باشد .که رنگ های روشن مانند سفید و کرم در فضای داخلی سازه ها بیشتر کاربرد دارد.

وزن و ضخامت ساندویچ پانل سقفی:

ساندویچ پنل سقفی عایقی است برای پوشش سقف به صورتی که عایق بسیار مقاومی در برابر انواع باد و باران و انواع آفات است . در ساندویچ پانل سقفی از ورق آلوزینک (روی ، سیلیکن و آلومینیوم) استفاده میشود. عرض این ساندویچ پانل 1.08 سانتی متر است که عرض مفید آن 1.01 است(به دلیل اورلپ 7 سانتی متری.)ضخامت این ساندویچ پانل 4 الی 10 سانتی متر است و در طول های 2 الی 12 متر بسته به نیاز مشتری قابل ارائه است.

وزن و ضخامت ساندویچ پانل دیواری:

همانطور که در بخش ساندویچ پانل دیواری به توضیح کامل این نوع ساندویچ پانل پرداختیم ; این نوع ساندویچ پنل برای پوشش دیوار سوله و ساختمان ها استفاده میشود. نوع ورق بکار رفته در این نوع ساندویچ پانل گالوانیزه یا آلوزینک است. ضخامت آن از 4 الی 12.5 سانتی متر است اما امکان تولید تا عرض 15 سانتی متر نیز وجود دارد. عرض آن 1.16 سانتی متر است که به دلیل اور لپ 2 سانتی عرض مفید آن به 1.12 سانتی متر کاهش پیدا میکند.

تماس با ما

کارشناس فنی :  ۰۹۱۲۳۸۲۷۸۶۵

کارشناس فروش : ۰۹۳۵۲۷۵۵۰۱۶

۰۲۸-۳۲۲۲۲۷۱۷

۰۲۸-۳۳۷۹۳۰۲۸

  info@sandwichpanelgroup.com/

به دوستانتان معرفی کنید