جزئیات ساندویچ پانل

جزئیات ساندویچ پانل

جزئیات ساندویچ پانل

جزئیات ساندویچ پانل

در این پست می خواهیم درباره جزئیات ساندویچ پانل به صورت مفصل صحبت کنیم که تولید ساندویچ پنل در کشور از چه زمانی بوده ,  از چه چیزهای تشکیل شده است و دارای چه کاربردهای است و استفاده از آن دارای چه مزیت هایی میباشد .

شرکت دنیای ماموت یکی از بزرگترین و جزء اولین تولید کنندگان ساندویچ پانل پلی اورتان در کشور می باشد که فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل در سال 1370 آغاز نموده است که اکنون بعد از سپری شدن سه دهه فعالیت مستمر در وسعتی به مساحت 2000000 متر مربع به عنوان تخصصی ترین تولید کننده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری , کلین روم یا اتاق تمیز , سردخانه , کانکس های مسکونی , اداری و کارگاهی , اتاق های یخچالی و …. شناخته می شود .

دنیای ماموت یکی از بزرگترین فعالان اقتصادی کشور , تمامی تولیدات و محصولات خودرا با بالاترین استاندارد های کیفی و کمی عرضه میکند .

 ساندویچ پانل چیست ؟ و دارای چه جزئیاتی می باشد . ساندویچ پانل نوعی مصالح ساختمانی صنعتی پیش ساخته عایق میباشد که از سه لایه جدا ازهم و. به هم چسبیده شده تشکیل شده است . که امروز به دلایل مهم و دارای اهمیت استفاده از آن در صنعت ساخت و ساز گسترش پیدا نموده است .

لایه اول و  اصلی روی ساندویچ پانل که ورق فلزی نام دارد و دارای تنوع رنگی میباشد . و در دوطرق قرار میگیرد . این ورق از نوع فولاد فرم دهی شده با گرید های مختلف میباشد که در کارخانه های فولاد به روش نورد گرم تولید میگردد و درصد عناصر شیمیایی تکیل دهنده آلیاژ ورق موجب استحکام مکانیکی و فرم پذیری بالای ورق شده و همین امر استفاده از این نوع ورق ها را جهت استفاده در تولید سازه های پیش ساخته و ساندویچ پانل رایج نموده است .این نکته بسیار قابل توجه است که ورق ها از جنس آلوزینک و گالوانیزه میباشند و در دنیای ماموت از ورق درجه یک که با تمام استانداردهای روز دنیا تولید شده است استفاده میگردد. علیر غم جنس پوشش , وزن پوشش و ضخامت آن نیز ار اهمیت زیادی برخوردار است . طبق استاندارد وزن پوشش فلزی آلوزینک یا ورق گالوانیزه نباید کمتر از 100 گرم بر متر مربع باشد . هر چه جرم پوشش بالاتر باشد میزان مقاومت به خوردگی افزایش خواهد یافت و استاندارد وزن پوشش مقاومت ورق را دربرابر رطوبت , خوردگی محافظت نموده و موجب افزایش طول عمر ورق و محصول نهایی ساندویچ پانل خواهد شد .

جزئیات ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل , مجری و نصاب ساندویچ پنل

جزئیات ساندویچ پانل

جزئیات ساندویچ پانل

استاندارد رنگ پوشش ورق ساندویچ پنل 

جنس و میزان پوشش رنگ ورق نیز در مقاومت این محصول در برابر خوردگی و موادشیمیایی و اشعه UV مهم است و همچنین برای چسبندگی بهتر فوم به ورق و فوم پذیر بودن آن بسیار ضروری است در دنیای ماموت پوشش دهی رنگ کویل کوتینگ قرا میگیرد . تعین ضخامت رنگ بوسیله دستگاه ضخامت سنج رنگ بر اساس استاندارد SSPC PA2 در دنیای ماموت انجام میشود .

مواد تشکیل دهنده فوم پلی اورتان 

برای عایق شدن ساندویچ پانل از فوم پلی اورتان استفاده میشود که این مرحله هم مانند دیگر مراحل دارای استانداردهای برای تولید و تزریق بین دو ورق میباشد . که فوم برای کدام کشور و کارخانه باشد که تمام استانداردها در آن رعایت شده باشد چون اگر مواد نامدغدب در فوم استفاده گردد ساندویچ پانل به مرور زمان دچار باد کرد .من و شکستگی و یا جداشدن ورق از فوم میگردد و تمام خصوصیاتی که یک ساندویچ پنل باید داشته باشد را ازدست میدهد . 

 در دنیای ماموت بعداز تولید فوم تست اندازه گیری مقاومت در بربر فشردگی فوم براساس استاندارد ASTM D1621  شامل مقاومت فشاری , کرنش فشاری و مدول الاستیسیته میبشد .و ارزیابی عدم جدا شدن لایه های ورق از روی فوم در محصول ساندویچ پانل با استفاده از دستگاه تست کشش و مشخص شدن مقدار استحکام چسبندگی بر حسب مقدار کیلو پاسکال . مطابق با استاندارد ASTM D1621

پس شما مشتریان و پیمانکاران و مدیران سازه های صنعتی باید این نکته را مورد توجه قرار بدهید که خرید یک محصول با کیفیت بسیار مهم و باارزش است . و باید این نکته را در نظر داشته باشید 

ساندویچ پانل تولیدی توسط چه کارخانه ای و با چه استانداردهایی تولید شده اند ؟ 

ضخامت های ورق ها به چه میزان است و تلورانس ضخامت بر مبنای چه استانداردی است ؟

فوم وارداتی برای چه کارخانه و چه کشوری میباشد .؟

جزئیات ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل , مجری و نصاب ساندویچ پنل

جزئیات ساندویچ پانل

جزئیات ساندویچ پانل

ویژگی ها و دلایل مهم استفاده از ساندویچ پانل در پوشش سوله و سازه های فلزی 

سرعت نصب و اجرای بالا 

عایق حرارتی و عملکرد مناسب در مواقع آتش سوزی 

مقاوم در برابر برف و باران و گرد و خاک 

قابل شستشو و مقاوم در برابر موادشیمیایی 

وزن سبک و پوشش دهی آسان 

عایق در برابر سرما و گرما و بهینه سازی انرژی 

ساندویچ پانل ها در مقایسه با مصالح مشابه خود در خصوص پوشش از لحاظ وزن سبک و عایق بودن بهترین در نوع خود هستند . این محصول علاوه بر وزن کم و سرعت در اجرا و نصب نسبت به مصالح دیگر مقرون به صرفه میباشد و تمامی استانداردهای بهینه سازی انرژی را رعایت میکند .

موارد استفاده از ساندویچ پانل چیست ؟

از ساندویچ پنل جهت پوشش سقف و دیواره سالن های صنعتی , تولید , کارگاهی , ورزشی , دامداری , مرغداری , سردخانه ها , کانکس سازی , ویلا سازی , ساختمان پیش ساخته , اسکان های موقت , کشت و صنعت , سالن های تولید قارچ و مواد اسیدی و مرطوب  و …. کاربرد و استفاده از آن رایج است .

بسیار افتخار میکنیم که نام دنیای ماموت در کشور تداعی کننده شرکتی است که سالهاست پیشگام در تولید بهترین و مرغوبترین محصولات ( ساندویچ پانل , کانکس , اتاق یخچالی و … ) میباشد .

برای ارتباط با ما شماره های زیر تماس بگیرید .

7865 382 0912

2717 3222 028

به دوستانتان معرفی کنید