قیمت هر متر مربع ساندویچ پنل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پنل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پنل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پنل

لیست قیمت هر محصول با محصول دیگر فرق میکند . قیمت ساندویچ پانل با توجه به جنس ورق و ضخامت عایق و سقفی و دیواری بودن متغیر است و به دلیلی تنوع ضخامت و جنس ورق ساندویچ پانل از درج قیمت همه محصولات در سایت معذوریم برای دریافت قیمت دقیق با کارشناسان و مشاوران شرکت تماس بگیرید .

تنها تولید محصول هدف نیست , هدف ما کسب رضایت مشتریان است . شرکت دنیای ماموت به عنوان تخصصی ترین تولید کننده انواع ساندویچ پانل , کانکس , سوله صنعتی و ساختمان پیش ساخته , با بهره مندی از جدیدترین ماشین آلات , شیوه ها و تکنیک های تولید و طراحی متمایزترین وبا کیفیت ترین محصولات را همچون گذشته در اختیار هموطنان قرار می دهد .این مجموعه با برخورداری از نیروی انسانی با تجربه و متخصص ونیز بینش دانش محور , توانسته حضور پررنگ و تاثیر گذاری در داخل و خارج از کشور داشته باشد و در صنعت گسترده ساختمان جایگاه ویژه و متمایزی را به خود اختصاص دهد .

شرکت دنیای ماموت به عنوان یک پیشرو در صنعت ساختمان , با تخصص در تولید انواع ساندویچ پانل های ساختمانی , متریال مورد نیاز برای احداث کارخانجات , سوله های صنعتی ,  سردخانه ها و غیره را به بازار عرضه می نماید . این شرکت نه تنها با توانایی در فراهم سازی نیازهای ساختمانی بلکه با کیفیت برتر و بهره مندی از فناوری روز دنیا , به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای پروژه های عظیم عمرانی در خاورمیانه محسوب می شود .

قیمت هر متر مربع ساندویچ پنل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پنل

در ادامه به بررسی مشخصات فنی  ساندویچ پانل ماموت میپردازیم 

ما در دنیای ماموت با استفاده از ورق هایی با ضخامت 0.5 و ز برترین کارخانه های تولیدی ورق های فولادی در کشور مطابق با استاندارد EN10143 , توانسته ایم اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کنیم .

این درحالیست که ضخامت ورق هایی که در ساندویچ پانل های موجود در بازار مورد استفاده قرار می گیرند و از 0.3 تا 0.5 میلیمتر متغیر هستند , بدیهی است با کاهش ضخامت و کیفیت ورق , مقاومت نهایی یک ساندویچ پانل و طول عمر آن کاهش می یابد .

این یکی از تفاوت هایی است که باعث شده ساندویچ پانل های دنیای ماموت با طول عمر 2 برابری مقاومت بیشتر در برابر خوردگی و مقاومت بالا در برابر رنگ پریدگی  , حرف اول کیفیت در کشور را بزنند .

دنیای ماموت با کسب بیشترین میزان اعتماد مشتریان توانسته است به عنوان رهبر بازار در این صنعت بالاترین  سهم تولید در سال را در کشور به خود اختصاص دهد .

قیمت هر متر مربع ساندویچ پنل

نوع پوشش روی سطح ورق های ساندویچ پانل به عواملی مانند میزان رطوبت , بارش , برف وباران , نرخ خوردگی , ارتفاع از سطح دریا , دما و میزان تابش نور خورشید و همچنین نوع فعالیت یا بهره برداری صورت گرفته پس از احداث پروژه بستگی دارد . ورق هایی که در ساخت ساندویچ پانل های دنیای ماموت استفاده می شوند شامل گالوانیزه , آلوزینک و پلاستیسول هستند .

قیمت هر متر مربع ساندویچ پنل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پنل

ساندویچ پانل ها در شرایط مختلف آب و هوایی قابل استفاده هستند و برای استفاده از آن ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد .این مصالح در مقایسه با سایر مصالح , دورریز کمتری دارند و این امر ارزش فوق العاده آن ها را به خوبی نشان میدهد .

ساندویچ پانل ها در مقایسه با مصالح سنتی , حرارت بسیار کمتری از خود عبور می دهند که در نهایت موجب جلوگیری از اتلاف انرژی و حفظ منابع طبیعی می شوند .

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل های دنیای ماموت با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته می شوند که طول عمر 2 برابری را نسبت به دیگر ساندویچ پانل های موجود در بازار به ارمغان می آورند .

حرف اول در کیفیت باعث پایین ترین هدر رفت منابع در طول زمان شده است .

با توجه به این که ساندویچ پنل های دنیای ماموت به لحاظ سهولت در نصب و اجرا و دارا بودن عایق رطوبت و حرارت وهمچنین دوام محصول بهترین متریال درنوع خود هستند , مورد توجه بسیاری از سازندگان قرارگرفته و در نتیجه باعث تداوم همکاری و بهره مندی از محصولات دنیای ماموت شده است .

برای دریافت قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل با ما با شماره تماس های زیر در تماس باشید .

7865 382 0912

2717 3222 028

به دوستانتان معرفی کنید