قیمت پانل دیواری 4 سانت

قیمت پانل دیواری 4 سانت

قیمت پانل دیواری 4 سانت

قیمت پانل دیواری 4 سانت

 قیمت روز ساندویچ پانل , پانل سقفی و پانل دیواری بعلت کاهش و افزایش مبادلات ارز در بازار ونوسانات قیمت آهن و متریال  و مواد اولیه مکررا  در حال تغییر بوده به  دلایل فوق و همین علت مهم  جهت دریافت قیمت روز ساندویچ پانل های سقفی دیواری با ورق های رنگی آلوزینگ , گالوانیزه با شماره های کارشناسان متخصص و مجرب تماس حاصل فرمایید.

برای سفارش  و خرید ساندویچ پانل باید نکاتی را  مد نظر قرار داده شوند تاانتخاب ساندویچ پانل جهت سفارش و خرید و اجرای پروژه های مربوط به آن به درستی انجام گیرد

شرکت ماموت بزرگترین تولید کننده ساندویچ پانل پیش ساخته عایق در کشور میباشد و سال هااست که درزمینه ساخت و تولید انواع ساندویچ پانل و پیش ساخته و کانکس و اتاق های حمل بار فعالیت دارد .

ساندویچ پانل دیواری 

ساندویچ پانل دیواری جهت پوشش دیوارهای سوله و یا ساختمان با هرکاربری مورد استفاده قرار میگیرد . این نوع ساندویچ پانل شیار های متعددی برروی خود دارا میباشد و نصب آن بصورت فاق و زبانه ( نری و مادگی ) در یکدیگر فرو رفته و پیچ می شوند . این نوع ساندویچ پانل از لحاظ شکل ظاهری بصورت مکعب مستطیل میباشد . ضخامت های موجود ساندویچ پانل دیواری از 4 سانتیمتر تا 20 سانتیمتر بسته به نوع کاربری و انتخاب مشتری مشخص میشود .ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی بصورتی به دلیل داشتن فیزیک مخصوص بصورتی اجرا میشود که پس از نصب هیچ یک از پیچ ها مشخص نمی شود و شکل ظاهری بهتری به نمای سوله و یا کارخانه می دهد .

برای آشنایی با مشخصات فنی ساندویچ پانل دیواری وارد لینک شوید . مشخصات فنی ساندویچ پانل دیواری 

ساندویچ پانل بدون شیار  ( مخصوص اتاق تمیز Clean Room ) یا ساندویچ پانل دوروصاف بدون شیار و بصورت یک ورق صاف تولید میشود که به جهت نداشتن درز تو رفتگی و بیرون آمدگی بهترین متریال برای مکان های بهداشتی و اتاق تمیز ، بیمارستان ، آزمایشگاه و کانکس می باشد .

انواع ساندویچ پانل دیواری تولیدی : DND صاف – RPO پیچ مخفی بدون شیارRP1 پیچ مخفی میکروویو RP2 پیچ مخفی شیار ریز RP3 پیچ مخفی شیار درشت

قیمت پانل دیواری 4 سانت

بعد از تعین قیمت ساندویچ پانل با توجه به ضخامت و نوع جنس یک درصد هزینه بسته بندی و 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه میشود .

برای پاسخ به برخی از سوالات مستمر شما میتوانید برای دریافت قیمت دقیق هر متر مربع ساندویچ پنل با کارشناسان ما تماس بگیرید تا قیمت به روز دریافت نمایید .

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل چقدر است و محاسبه آن به چه عواملی بستگی دارد؟ این سوالی است که خیلی از مشتری‌ها قبل از ثبت سفارس می‌پرسند. در این مقاله به طور مفصل به این موضوع پرداخته‌ایم. محاسبه قیمت هر مترمربع ساندویچ پانل به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در واقع معیار محاسبه قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل قیمت بر اساس نوع ساندویچ پانل، ابعاد و کیفیت آن تعیین می‌شود. به طور کلی قیمت هر مترمربع ساندویچ پانل، با توجه به نوع ساندویچ پانل، که خود می‌تواند ساندویچ پانل سردخانه‌ای، ساندویچ پانل اتاق تمیز و … باشد، جنس ورق استفاده شده، نوع و جنس عایق کارشده (هسته داخلی ساندویچ پانل)، همچنین ضخامت و میزان فشردگی و کیفیت آن‌ها لحاظ می‌شود.

قیمت هر مترمربع ساندویچ پانل به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخص بدون انجام محاسبات ارائه کرد. این فاکتورها معمولاً توسط یک مهندس متخصص بر اساس شرایط محیطی سازه، نوع کاربرد سازه و بودجه، تعیین می‌شوند

این فاکتورها  و عوامل عبارت است از:

تأثیر جنس و ضخامت ورق‌ها بر قیمت ساندویچ پانل ها

ورق‌ها از اجزا بیرونی در ساندویچ پانل‌ها محسوب می‌شوند و انواع متفاوتی از قبیل آلومینیوم، آلوزینک و گالوانیزه دارند. این ورق‌ها از پانل و فوم در برابر شرایط و عوامل بیرونی مانند باد، باران، برف، ضربه، آتش‌سوزی و … محافظت می‌کنند.

استفاده از جنس فولادی و آلومینیوم برای ورق، هرکدام تأثیر متفاوتی را بر روی قیمت ساندویچ پانل خواهند گذاشت.همچنین ورق تخت و ورق پروفیل سازی شده و شکل‌گرفته مانند ذوزنقه‌ای یا موجدار قیمت متفاوتی با یکدیگر دارند.

در کنار نوع و جنس، ضخامت، کیفیت ورق‌ها و استانداردهای دنبال شده در مراحل ساخت و فرآوری ورق بر روی قیمت هر مترمربع ساندویچ پانل بسیار تأثیرگذار است. در نهایت اینکه پانل‌ها ممکن است دو طرف ورق یا یک طرف ورق باشند که این نیز خود موجب بروز تغییر در قیمت نهایی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساندویچ پانل دیواری وارد لینک شوید . ساندویچ پانل دیواری 

تأثیر جنس و قطر فوم‌ها بر قیمت هر مترمربع ساندویچ پانل

جنس فوم‌ها (لایه داخلی) در ساندویچ پانل بسته به نوع کاربری و مکان مورداستفاده از آن‌ها انواع متفاوتی است. از قبیل این عایق‌ها می‌توان به عایق پلی‌یورتان، پلی‌استایرن، پشم سنگ، پشم‌شیشه و… اشاره کرد. فوم‌ها که در مرکز و هسته داخلی ساندویچ پانل‌ها قرار دارند و ساندویچ پانل‌ها را در برابر حرارت، رطوبت و یا صدا عایق می‌کنند. بنابراین نقش مهمی در کیفیت ساندویچ پانل‌ها دارند.

در فوم‌ها چگالی و تراکم در کنار کیفیت و جنسی که در آن به‌کاررفته است، همچنین استانداردهای دنبال شده در مراحل ساخت آن، در تعیین قیمت هر مترمربع ساندویچ پانل موثر خواهند بود. ضخامت و نوع فوم ساندویچ پانل باید نسبت به کاربرد و نوع نیاز، همچنین شرایط آب‌وهوایی و بودجه انتخاب شود تا از هرگونه هزینه‌های اضافی اجتناب شود.

کیفیت تزریق فوم ساندویچ پانل

در تولید ساندویچ پانل نیز همچون هرگونه مصالح ساختمانی دیگری باید اصول و استانداردهایی رعایت شود که یکی از این استانداردها، تزریق یکنواخت فوم در بین ورق‌ها است. هرچه این یکنواختی در پانل بیشتر باشد، کیفیت بالاتری نیز دارد.

کیفیت پوشش رنگ ورق ساندویچ پانل

ورق های گالوانیزه و آلوزینک و… میبایست در فرایند پوشش دهی کویل کوتینگ قرار بگیرند و این نوع پوشش از نوع رزین سوپر پلی استر با دوام و پایداری بالا به ضخامت 25 میکرون ( 5 میکرون پرایمر 20 میکرون پوشش رویه ) میباشد . این رنگ دوام و ثبات ظاهری بسیار بالایی دارد و همین امر موجب افزایش مقاومت در برابر uv , مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی در این محصول میگردد. همچنین جهت چسبندگی بهتر , پوششی به میزان 7 میکرون رنگ پرایمر از جنس اپوکسی بعنوان BAck COAT با قابلیت فوم پذیر بودن در محل اتصال ورق با فوم پلی یورتان انجام میشود .

تمامی این عوامل بالا در تعین قیمت محصولات دنیای ماموت تاثیر گذار میباشد و ما با توجه به اعتماد مشتریان به محصولات تولید ی خود در راستای آن بر آمدیم که تمامی محصولات تولیدی شرکت را با با رعایت استاندارد های روز دنیا با برترین کیفیت تولید نماییم .استفاده از ساندویچ پانل در ساختمان با توجه‌ به ویژگی ساختاری‌شان و همچنین قابلیت آن‌ها در حل بسیاری مشکلات مربوط به زلزله و آتش‌ سوزی، سبب نجات جان بسیاری افراد می‌شود. از این‌ رو هزینه‌کردن برای تهیه محصولی باکیفیت و مرغوب امری بسیار مهم است

تأثیر نوسانات ارز بر روی قیمت هر مترمربع ساندویچ پانل

همان‌طور که می‌دانید قیمت ارز هر روز در حال تغییر و نوسان است. از آنجایی که ساندویچ پانل‌ها یا قسمتی از مصالح موجود در آن‌ها ممکن است وارداتی باشند، مسلماً روی قیمت هر مترمربع ساندویچ پانل تأثیرگذار خواهد بود؛ بنابراین قیمت ساندویچ پانل به‌خاطر نوسانات شدید قیمت ورق و مواد اولیه به‌صورت روزانه تغییر می‌کند.

قیمت به‌ صرفه ساندویچ پانل

 ساندویچ پانل‌ها مقرون‌به‌ صرفه هستند چرا که به دلیل عدم خوردگی نیاز به تعمیرات نداشته و چون در برابر رطوبت هم مقاوم‌اند میکروبی در آن تجمع نمی‌یابد، بهداشتی هستند. همچنین نسبت به مزایا و ویژگی‌هایی خاصی که دارند بسیاری کارفرمایان، مهندسان و مدیران پروژه ترجیح می‌دهند به‌جای مصالح سنتی از این مصالح استفاده نمایند

همان‌طور که گفته شد، عوامل بسیاری می‌تواند در تعیین قیمت هر مترمربع ساندویچ پانل نقش داشته باشد؛ بنابراین بهتر است قبل از خرید این مصالح برای انتخاب بهترین ساندویچ پانل با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کاربرد برای فضای موردنیاز خود، راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. برای این کار می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

برای آسنایی با نصب ساندویچ پانل وارد لینک شوبد . نصب ساندویچ پانل 

مدیریت کیفیت، خدمات عالی، حداکثر اعتماد به نفس

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید. مشتری مداری، کیفیت بالا و قیمت مناسب سرلوحۀ تیم ساندویچ  پانل می باشد. مشاوران فروش تیم پانل در تمامی مراحل در کنار شما هستند و پاسخگوی تمامی نیازهای شما خواهند بود

لیست قیمت ساندویچ پانل دیواری 

7865 382 0912

2717 3222 028

ساندویچ پانل سقفی و دیواری ماموت

قیمت پانل دیواری 4 سانت
شرکت دنیای ماموت
گروه نصب دنیای ماموت

نصب درست ساندویچ پانل سقفی

نصب درست ساندویچ پانل سقفی نصاب باید در مرحله اول ابعاد و متراژ و تعداد پانل های سقفی را به درستی محاسبه نماید تا پان ها به طور دقیق در موازات شیب سوله بر روی پرلینهای سازه به درستی نصب و آب بند شوند

به دوستانتان معرفی کنید

ساندویچ پانل 3 سانتی

ساندویچ پانل 3 سانتی از این نوع متریال جهت پوشش سقف ها و دیوارهای سالن های صنعتی , کارخانجات , انبارها , سقف ها ی ویلاها و کانکس , ساختمان های پیش ساخته , سالن های مرغداری و کشت و صنعت ها , سالنهای ورزشی و استخرها  … استفاده می شود .

به دوستانتان معرفی کنید

نصب و اجرای صحیح ساندویچ پانل

نصب و اجرای صحیح ساندویچ پانل “برای نصب و اجرای پوشش انواع سازه , سوله دو شیب , هلالی , سازه فضایی , نصب و اجرای صفر تاصد انواع سردخانه اتاق تمیز و کلین روم , اجرای انواع فلاشینگ در هر جای سازه و نصب و اجرای انواع آبرو ( گاتر ) یا آبراه  در سراسر کشور با ما در ارتباط باشید .”

به دوستانتان معرفی کنید

اتاق یخچالی تولید ماموت

اتاق یخچالی تولید ماموت در انواع زیر صفری وبا پانل دیواری ضخامت 10 سانتی و بالاصفری با پنل دیواری ضخامت 6 سانتی قابلیت نصب برروی تمامی کشنده های بک وسنگین هستند

به دوستانتان معرفی کنید
به دوستانتان معرفی کنید