پانل سقفی دنیای ماموت

پانل سقفی دنیای ماموت

پانل سقفی دنیای ماموت

پانل سقفی دنیای ماموت

امروزه سرعت در ساخت و مقرون به صرفه بودن هر گونه سازه ای که با کاربری انبار جهت ذخیره کردن محصولات مانند مواد لبنی  , دارویی , بهداشتی  غذایی, سلولوزی , شیمیایی , نگهداری تجهیزات و دستگاه ها و … استفاده می شود . بسیاردارای اهمیت است از آنجا که ساخت و بنا کردن چنین سازه هایی عموما با استفاده از سوله های فلزی انجام میگیرد . لذا استفاده از روش هایی که ضمن رعایت استانداردهای لازم با عث سبک تر کردن وزن سازه و سرعت در اتمام کار پروژه گردد که نهایتا به اقتصادب تر شدن ساخت سولله کمک قابل توجهی میکند , توسط کارفرمایان و طراحان و مجریان مورد تایید قرار میگیرد .

بسیار آشکار و روشن است استفاد از ساندویچ پانل در پوشش سقف سوله ها بسیار سبک تر از مصالح ساختمانی سنتی مانند آجر یا بتن میباشد , همچنین با توجه به اینکه ساندویچ پنل مصالحی هستند که در برابر حشرات و موجودات موذی و نیز امکان رشد قارچ و باکتری ها بسیار مقاوم میباشند و از نفوذ ورشد آنها به داخل سازه به طرز عجیبی جلوگیری می کنن رویکرد استفاده از انها در پوشش سقف سوله ها همگانی شده است .

استفاده از پانل سقفی به جای مصالح سنتی علیر غم بالابردن استانداردهای بهداشتی باعث افزایش استفاده بهینه  میگردد . ساختار ذوزنقه ای شکل و گام دار بودن ساندویچ پانل سقفی که باعث محفوظ مانندن کالاها در برابر شرایط بد آب و هوایی مانند بر ف و باران , سرما و گرما میباشد . پانل سقفی طوری طراحی شده است که مناسب برای تمامی شرایط آب و هوایی  شرجی , گرم و خشک , مرطوب و بارانی مناسب و قابل استفاده است .

پانل سقفی دنیای ماموت , قیمت ساندویچ پانل سقفی , نصاب ساندویچ پانل

پانل سقفی دنیای ماموت

همچنین کارفرمایان محترم میتوانند سوله هایی باکاربری مختلف منجمله سالن ورزشی , فروشگاه ها , تعمیر گاه , تالارها , کارخانجات و کارگاه هی صنعتی , آشیانه های هواپیما , مرغداری و دامداریها , پارکینگ ها و … را میتوان با ساندویچ پانل سقفی دنیای ماموت پوشش داد .

ساختار ساندویچ پانل سقفی 

ساندویچ پانل سقفی به صورت ورق شادولاین گام دار طراحی شده است که دربرابر باد , باران و تابش مستقیم نور خورشید دارای مقاومت بالایی باشد .

 ساندویچ پانل سقفی دنیای ماموت به صورت دورو ورق یا یک رو ورق تولید میشود 

ساندویچ پانل سقفی دنیای ماموت با عایق پلی اورتان دانسیته 40 به صورت ضد آتش و معمولی تولید میشود 

ساندویچ پانل سقفی دنیای ماموت در رنگ های قرمز / آبی / سفید / گرم , طوسی / و… تولید میشود 

ساندویچ پانل سقفی دنیای ماموت دارای 7 سانت اورلب و عرض مفید 1 متر تولید میگرد 

ساندویچ پنل سقفی دنیای ماموت به طول برش2 الی 13.60 متر تولید میشود .

پانل ساندویچ سقفی ماموت از ضخامت 2 سانت الی 10 سانت تولید میشود 

تمامی پانل ها طبق درخواست مشتری مشخاتفنی / ضخامت پنل / طول برش و ابعاد مشخص تولید و به محل پروژه ارسال میگردد.

پانل سقفی دنیای ماموت , قیمت ساندویچ پانل سقفی , نصاب ساندویچ پانل

پانل سقفی دنیای ماموت

نصب ساندویچ پنل سقفی 

نصب ساندویچ پنل سقفی با توجه به رعایت و استانداردهای نصب پنل بسیار سریع و راحت میباشد پنل سقفی در موازات شیب سوله برروی پرلین های سازه توسط پیچ سر مته گالوانیزه محکم و جا نمای میشود . شرکت ماموت برای راحتی کار مشتریان خود کارشناس محاسب و نصاب ماهر و متعهد معرفی مینماید

برای دیدن نمونه کارهای اجرایی توسط شرکت کلیک نمایید .

لوازم جانبی ساندویچ پانل سقفی

برای استفاده از ساندویچ پانل سقفی در پروژه نیاز به ورق فلاشینگ و ورق ابرو هم میباشد که هریک ار این ایتم ها توسط نصاب و کارشناس محاسبه و به کارفرما ارائه می شود .

قیمت ساندویچ پانل سقفی

قیمت پانل ساندویچ سقفی با توجه به ضخامت و مشخصات ورق پنل گالوانیزه / آلوزینک / آلومینیوم / متغیر میباشد پنل سقفی از قیمت 550 هزارتومان الی 1100000 هزار تومان با مشخصات فنی و ضخامت خاص خود در شرکت دنیای ماموت وجود دارد . برای دریافت قیمت  پانل مناسب پروژه خود میتوانید با کارشناسان شرکت در اسرع وقت تماس بگیرد.

7865 382 0912

2717 3222 028

به دوستانتان معرفی کنید