انواع ورق پلی کربنات

انواع ورق پلی کربنات

انواع ورق پلی کربنات

انواع ورق پلی کربنات

ورق های پلی کربنات : پلی کربنات تولید شده در j lian j سخت‌ترین ماده شفافی است که به عنوان گزینه‌ای مناسب به جای شیشه در بخش‌های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رزین پلی کربنات در سال ۱۹۵۳ میلادی توسط دکتر دانیل فاکس در کمپانی جنرال الکتریک پلاستیک ساخته و در سال ۱۹۵۸ به‌طور انبوه برای اولین بار به بازار عرضه گردید. تنوع ساختاری ورق‌های پلی کربنات امکان استفاده از آن را بر روی هر نوع سازه و در جوار هر نوع مصالح ساختمانی به راحتی فراهم نموده‌است و کاربردهای وسیعی را ایجاد می‌کند. کاربرد ورق‌های پلی کربنات در انواع پوشش سقف‌ها، پارکینگ‌ها، سقف کاذب و دیواره‌های سوله و… می‌باشد.

ورق‌های پلی کربنات چندجداره می‌توانند کاربردهای مناسبی نظیر عایق صوتی یا حرارتی را دارا باشند و جایگزین مناسب و ایمنی برای شیشه در معماری نوین می‌باشند .در تولید ورق‌های پلی کربنات از تکنولوزی نوین ومستربچ‌های خاص جهت جذب طیف IR نورمریی نیز استفاده می‌شود که باعث افزایش کاربردهای خاص OUTDOOR ورق‌های پلی کربنات چند جداره در فصول گرم سال می‌گردد.

انواع ورق پلی کربنات

درتولید ورق‌های پلی کربنات چند جداره از پایدار کننده‌های UV استفاده می‌شود که مقاومت ورق‌های پلی کربنات را در هر شرایط آب و هوایی افزایش می‌دهد. استفاده از ورق‌های پلی کربنات چند جداره در مقایسه با شیشه تک لایه باعث صرفه جوئی ۵۰ درصدی در مصرف انرزی می‌گردد.

انواع ورق پلی کربنات

پلی کربنات تخت = ورق‌های تخت پلی کربنات محصولاتی بی‌نظیر با ضریب ایمنی بالا و کارایی ایده آل برای مصارف جایگزین شیشه می‌باشد. این ورق‌ها افزون بر وزن کم و ثبات رنگ، دارای مقاومت ضربه‌ای بسیار بالا (تقریبا نشکن) بوده و در هنگام بروز حوادث، خطرات ناشی از شکست شیشه را به صفر می‌رساند.

پلی کربنات طرح سفال = در راستای توجه صنعت معماری امروزی به زیبایی، تنوع رنگ و طرح در مصالح مورد استفاده در نمای سازه‌ها در کنار استحکام و مقاومت آن‌ها برآن شدیم که ورق‌های پلی کربنات طرح سفال را مطابق با استانداردهای جهانی در رنگ‌های متنوع و جذاب با زیبایی فوق العاده تولید و عرضه نماییم.

پلی کربنات کروگیت = نظر به اهمیت ویژگی عبوردهی نور و مقاومت بالا در برابر عوامل جوی، شرکت j lian j محصول جدیدی به نام ورق های موجدار (کروگیت) را روانه بازار نموده است که بهینه سازی مصرف انرژی و صرفه جویی اقتصادی را در پی دارند.

پلی کربنات چند جداره =  ورق‌های چند جداره باعث ایجاد کانال‌هایی در ساختار درونی می‌گردد که وجود هوا در بین این کانال‌ها خاصیت عایق حرارتی و صوتی به آنها می‌دهد ودر نتیجه بهره وری از انرژی افزایش می‌یابد. این ورق‌ها در عین ساختار مستحکم پلیمری به دلیل وجود کانال‌ها خاصیت قوس پذیری مناسبی دارند.

انواع ورق پلی کربناتj lian j تولید کننده پلی کربنات

شرکت j lian j بزرگترین تولید کننده ورق‌های پلی کربنات در ایران می‌باشد.

انواع ورق پلی کربنات

خدمات شرکت j lian j

تمام محصولات جی لیان جی ضمن دارا بودن بالاترین سطح کیفیتی، خدماتی از جمله نصب توسط کارشناسان جی لیان جی را دارا هستند.

لازم به ذکر است محصولات جی لیان جی دارای ضمانت نامه و بیمه نامه می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان فروش جی لیان جی در ارتباط باشید.

نصب ورق پلی کربنات

بهترین نتیجه نصب ورق پلی کربنات ، همراه با به کار گیری از ادوات نصب جی لیان جی

انواع ورق پلی کربنات

ضمانت نامه

محصولات جی لیان جی دارای ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر می‌باشند.

خدمات پس از فروش

پس از نصب و راه‌اندازی انواع پروژه‌های پلی کربنات همچنان همراه شما هستیم

7865 382 0912

2717 3222 028

به دوستانتان معرفی کنید