ساندویچ پانل سردخانه زیر صفر

ساندویچ پانل سردخانه زیر صفر

ساندویچ پانل سردخانه ای زیر صفر

ساندویچ پانل سردخانه ای زیر صفر

سردخانه فضای بسته و محصور شده ای است که دما و رطوبت آن به دقت و به صورت مستمر کنترل میشود و به جهت انجماد و نگهداری مواد مختلفی از جمله محصولات غذایی , گوشت مرغ و ماهی , لبنیات , میوه و صیفی جات و همینطور تجهیزات الکترونیکی , پزشکی , شیمیایی و مواد دارویی استفاده میشود 

بسته به ابعاد سردخانه و میزان بارگیری آن و همین طور نوع و مدت زمان نگهداری محصول , ظرفیت برودتی سردخانه بر اساس سیکل تبرید تراکمی کار میکنند و بسته به ظرفیت برودتی مورد نیاز می توانند از نوع فریونی و یا آمونیاکی باشد .

در ساخت سردخانه و برای جلوگیری از هدر رفت انرژی , تمام وجوه اتاقک سردخانه شامل دیوارها , سقف کف آن می بایست عایق شوند نوع و ضخامت عایق تاثیر بسیار مهمی در جلوگیری از اتلاف انرژی و افزایش عمر سیستم برودتی و در نتیجه پیشگیری از فساد و خرابی مواد نگهداری شده دارد .

جهت نگهداری کوتاه مدت انواع میوه , سبزیجات , صیفی جات , با حفظ طراوت و تازگی و نیز نگهداری کوتاه مدت انواع گوشت های قزمز و سفید و توزیع آنها , از سردخانه های بالای صفر استفاده میشود .

از آنجا که یکی از مهم ترین مشخصات مورد نیاز هر سردخانه پایین بودن مبادله دما با محیط بیرون میباشد , استفاده از ساندویچ پانل هایی که بااستفاده از بهترین جنس عایق های پلی اورتان ساخته شده باشند و ساختار فاق و زبانه آنها به شکلی باشد که باعث هوابندی کامل محیط شود و نیز استفاده از درب سردخانه ای خاص بسیار حائز اهمیت است .

در دنیای ماموت با ساخت ساندویچ پانل سردخانه  با مشخصات فنی خاص و همچنین با توجه به امکانات بی نظیر قادر به تولید انواع درب های سردخانه ای از جنس تمام فایبر گلاس هستیم.

یکی از پر کاربردترین روشها برای ذخیره مواد غذایی اجرای سردخانه با استفاده از ساندویچ پانل میباشد .این محصولات با توجه به موارد مصرف مشخصات فنی متفاوتی دارند .

ساندویچ پانل سردخانه زیر صفر

و میتوان آن ها راد 4 گروه جای داد 

سردخانه بالای صفر 

سردخانه پایین صفر 

سردخانه دومداره 

سردخانه متحرک 

 دردماهای خیلی پایین مصرف انرژی بالا میرود از این رو برای جلوگیری از اتالاف انرژی از ساندویچ پانل سردخانه ای برای پوشش سقف و دیوار سردخانه ها استفاده میشود و ضخیم ترین ضخامت پانبل مربوط به پنل سردخانه ای میباشد که از ضخامت 6 سانتی متر الی 15 سانتیمتر تولید و عرضه میشود و پانل سردخانه ای هم در نوع سقفی و هم دیواری تولید میگردد. 

در دنیای ماموت پنل سردخانه ای به صورت دورو ورق گالوانیزه یا آلوزینک با دانسینته 40 کیلوگرم برمتر مکعب

 میزان پوشش گالوانیزه  یا آلوزینگ در پانل سردخانه ای دنیای ماموت 

در دنیای ماموت میزان پوششZn در ورق های گالوانیزه و همچنین میزان پوشش سیلیکون و آل و زینک در ورق های آلوزینک وارداتی بر اساس بالاترین استانداردها و معادل 120 گرم در متر مربع میباشد این درحالی است که میزان پوششZn در ورق های گالوانیزه پانل های موجود دربازار بین 80 تا 90 گرم در متر مربع است و یکی دیگر از تفاوت هایی است که باعث شده ساندویچ پنل های سردخانه ای دنیای ماموت با طول عمر 2 برابری مقاومت بالایی داشته باشد .

ساندویچ پانل سردخانه زیر صفر
میزان پوشش رنگ روی ورق ساندویچ پنل سردخانه دنیای ماموت 

و پوشش رنگ از نوع زرین سوپر پلی استر با دوام و پایداری بالا به ضخامت 25 میکرون ( 5 میکرون پرایمر + 20 میکرون پوشش رویه ) میباشد که الزام پاس کردن تست های آزمایشگاهی مانند کنترل سختی رنگ بر اساس ایتاندارد و آزمون سالت اسپری جهت تعیین مقاومت رنگ در برابر خوردگی بر اساس استاندارد میباشد . رنگ پانل های دنیای ماموت دارای دوام و ثبات ظاهری بسیار بالایی دارد و همین امر موجب افزایش و مقاومت در بربر uv , مقاومت در بربر خوردگی  و مواد شیمیایی  در این محصول میگردد . همچنین جهت چسبندگی بهتر , پوششی به میزان 7 میکرون رنگ پرایمر از جنس اپوکسی بعنوان back coat  با قابلین فوم پذیری بودن در محل اتصال ورق با فوم پلی یورتان میشود .

این درحالی است که جنس رنگ پانل های موجود دربازار از نوع پلی استر و نیز ضخامت میزان پوشش رنگ آنها بین 20 تا 23 میکرون متغیر است .این یکی از تفاوت هایی است که باعث شده ساندویچ پانل های دنیای ماموت با طول عمر 2 برابری مقاومت یشتر در برابر خوردگی و مقاومت بالا در برابر رنگ پریدگی حرف اول کیفیت در کشور میزند .

میزان ضخامت ورق پانل سردخانه ای ماموت 

ما در دنیای ماموت با استفاده از ورق هایی باضخامت 0.5 و از برترین کارخانه های تولیدی ورق های فولادی در کشور مطابق با استاندارد EN 10143 توانسته ایم اعتماد ورضایت مشتریان را جلب کنیم . ولی این درحالی است که ضخامت ورق هایی که در پال های موجود در بازار مورد استفاده قرار میگیرند از 0.3 تا 0.5 میلیمتر متغیر هستند , بدیهی است با کاهش ضخامت و کیفیت ورق مقاومت نهایی یک ساندویچ پانل و طول عمر آن  و مهمترین مساله قیمت آن هم کاهش مییابد .

ساندویچ پانل سردخانه زیر صفر

قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای دنیای ماموت 

با توجه به اینکه قیمت مصالح در بازار دارای نوسان است، لذا نمی‌توان قیمت ثابتی را برای ساندویچ پانل اعلام نمود

با توجه به اینکه مستقیماً از کارخانه خرید می کنید قیمت درب کارخانه دنیای ماموت است . برای دریافت قیمت دقیق با ما ارتباط بگیرید .

اجرا و نصب ساندویچ پنل سردخانه ای 

ساندویچ پانل سردخانه زیر صفر

اعتماد مشتریان مهم ترین سرمایه ی سازمان ها و صنایع بزرگ است . ما هم در شرکت دنیای ماموت در تمامی این سال ها به پشتوانه ی همین سرمایه جلو رفته ایم پاسخ شایسته به این اعتماد نیز دغدغه ی همیشگی ما بوده است .که برای تحقق ان تلاش های فراوانی کرده ایم 

گروه نصب دنیای ماموت از اول پروژه طراحی ابعاد راهنمایی خرید نوع محصول مناسب پروژه شما و حمل بار و نصب کامل و آب بندی ساندویچ پانل ها و انواع ورق آبرو + ورق فلاشیینگ و ورق دامپا یا نما و نصب ساندویچ پانل دیواری و زیر سازی و شاسی کشی با دوسال گارانتی نصب همراه شما مشتریان محترم میباشد

صرفا خرید ساندویچ پانلی که حرف اولی کیفیت را در کشور میزند باعث بیشترین بهره وری و طول عمر پوشش یک سازه نخواهد بود چرا که لازم است ساندویچ پانل ها به گونه ای نصب شوند که بیشترین میزان آب بندی  هوابندی را با کمترین پرت  داشته باشند .

کار نصب ساندویچ پانل ماموت کار پیچیده و سختی نمیباشد . فقط از شما مشتریان محترم خواستاریم که کار نصب ساندویچ پانل سردخانه ای پروژه خودرا به نصابان معتبر و کار آزموده بسپارید تا از خطاهای احتمالی جلوگیری شود .

ساندویچ پانل سردخانه زیر صفر

فلذا نصب و اجرای پانل سردخانه ای نیازمند تخصص و دانش کافی در این زمینه است .ظاهرا نصب پانل سردخانه ای ساده به نظر میرسد ولی باید توجه اشت عدم رعایت نکات فنی در نصب ساندویچ پانل ها نهایتا می تواند باعث نرسیدن به اهداف مورد نظر و ازبین رفتن سرمایه ای کلان شود .

گروه نصب دنیای ماموت به شما کمک میکنه تا ضمن آشنایی با ساندویچ پانل , به یک تصمیم درستی برسید که بهترین محصول را متناسب با بودجه و اهداف پروژه تون انتخاب و خرید و نصب نمایید

با دنیای ماموت بهترینها را داشته باشید 

برای کسب اطلاعات بیشتر و معرفی نصاب جهت برآورد ابعاد و هزینه همین حالا با دنیای ماموت تماس بگیرید.

7865 382 0912

2717 3222 028

به دوستانتان معرفی کنید