فلاشینگ زیر تاج چیست ؟

فلاشینگ زیر تاج چیست ؟

فلاشینگ زیر تاج چیست ؟

فلاشینگ زیر تاج چیست ؟

فلاشینگ زیر تیزه یه همان زیر تاج  این نوع فلاشینگ برای زیرتیزه سوله یا سقف های شیب دار و دوشیب مورد استفاده و کاربرد قرار میگیرد . که درمحل شکست یا نوک تاج سوله از این نوع ورق فلاشینگ استفاده می شود که به صورت زیبایی خمکاری شده و مهمترین کاربرد آن آب بندی و پوشاندن درز اتصال دو سقف به یکدیگر از زیر ساندویچ پانل میباشد . و در پوشش سقف سوله های دوشیب قبل از نصب و اجرای ساندویچ پانل فلاشینگ زیرتیزه باید درمحل نصب و آب بند گردد و بعد نصب پانل انجام بگیرد و معمولا به صورت یک متری به طول تاج سوله به صورت ورق رویه ساندویچ پانل سقفی طراحی و تولید میگردد و هم میتوان برای نشان دادن این خط الراس ورق فلاشینگ را رنگی به غیر از رنگ ورق فلاشینگ سفارش داد .تمامی این موضوعات رنگ بندی اختیاری و طبق نظر مشتری و کارفرما میباشد . تصویر زیر بیانگر نمونه ای از اجرای فلاشینگ تاج و زیر تیزه  غیر هم رنگ ساندویچ پنل سقفی میباشد .

فلاشینگ زیر تاج چیست ؟

فلاشینگ ها چی هستن و چه کاربردی دارند ؟

فلاشینگ ها همان ورق رنگی با ضخامت پایین میباشد که جهت درز بندی و آببندی کنج ها , اتصالات , اضلاع …مورد استفاده قرار میگیرد . مقاطع فلاشینگ ها در هر پروژه متفاوت است و بر اساس سازه مورد نظر طراحی و تولید میگردد . اتصال فلاشینگ ها به وسیله پرچ انجام میگیرد .

ورق فلاشینگ به عنوان یک پوشش برای قسمت های خاصی از یک سوله مانند زیر تاج – بالای تاج -قرنیز پنجره ها – لبه های باقیمانده از اتصال ساندویچ پانل های سقفی و یا پانل دیواری را نیز باعث میشود .

فلاشینگ ها به گونه ای در محل اتصال دیواره ها و سقف ها نصب میشوند که ضمن پنهان کردن درز بین آنها به جلوگیری از نفوذ آب , گرد و خاک ,و هوابندی نیز کمک شایانی می کنند . این پوشش ها بسته به نیاز طرح شده در نقشه های مرتبط با نصب ساندویچ پانل ها با شکل ها و مقاطع مختلی تولید میشوند .

برای مثال فلاشینگ تاج به منظور پوشش فوقانی ( خط الراس ) پانل های سقفی , فلاشینگ زیر تیزه جهت پوشش در زیرین ( خط اقعر ) پانل های سقفی , فلاشینگ کنج و یا قاب پنجره جهت پوشش اتصال پانل ها و در زبندی آن ها استفاده میش ود .

معمولا جنس ورق فلاشینگ از جنس ورق ساندویچ پانل سفارش داده شده اعم از گالوانیزه یا آلوزینک پیش رنگ شده در ضخامت های 0/4 یا 0/5 میلیمتر هستند .که درانواع کاربری های متفاوت مانند فلاشینگ تاج –  فلاشینگ زیر تیزه -فلاشینگ های نما – فرم دار – شادولاین -فلاشینگ زاویه دار کنج -پله کانی -صاف و… تولید میشوند

قیمت فلاشینگ زیر تیزه

ورق فلاشینک معمولا به صورت متر مربع چه در فروش و چه در قیمت نصب و اجرا محاسبه میشوند

به دلیل نوسانات قیمت ورق بازار ازدرج قیمت ورق فلاشینگ  در سایت معذوریم شما مشتریان محترم میتوانید برای دریافت قیمت دقیق با کارشناسان فروش تماس بگیرید .

هدف ما در شرکت دنیای ماموت این است که همیشه در کار خود بهترین باشیم

فلاشینگ زیر تاج چیست ؟

فلاشینگ زیر تاج چیست ؟

نیاز به مشاوره دارید ؟

همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید !

7865 382 0912

2717 3222 028

به دوستانتان معرفی کنید