اندازه گام ساندویچ پانل سقفی

اندازه گام ساندویچ پانل سقفی

اندازه گام ساندویچ پانل سقفی

اندازه گام ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها  را می توان ساختاری از سه لایه تعریف کرد ، هسته ای با چگالی پایین که ما بین دو لایه پوسته نسبتاً نازک قرار گرفته است .

تنظیم این ساندویچ پانل (اجازه دستیابی به عملکرد مکانیکی عالی را در کمترین وزن می دهد .

سفتی و سختی بسیار بالای ساندویچ پانل ها (در سایه ی تعامل اجزاء ساندویچ پانل ها  تحت بار خمشی به کار گرفته شده در پانل بدست می آید، هسته فشار بارهای برشی را متحمل می شود و فاصله بین پوسته ها که تحت فشارهای درونی یک پوسته در تنش و از سوی دیگر فشرده سازی را ایجاد می کند . عایق  بین دو لایه پوسته که همان هسته ی هستند نرمی و انعطاف پذیری خاصی دارد و می تواند از جنس مواد مانند پلی یورتان ، پلی استایرن ،پشم سنگ و پشم شیشه نیز باشد، ساندویچ پانل یا پنل کمپوزیت آلومینیوم نیز معروف است.

اندازه گام ساندویچ پانل سقفی

کاربرد ساندویچ پانل سقف

استفاده از ساندویچ پانل در انواع سرد خانه ها و صنايع برودتي دفاتر

کارگاهي درمانگاه صحرايي سرويسهای بهداشتي  و محيطهای آموزشي ،

تعميرگاه سيار ، پست نگهباني ، ويلا هاي يک و دو طبقه- واحد هاي

امدادي در زمان هاي بحراني مانند زلزله ساخت انواع سوله  ، دیوار و

سقف سالن های تولید، ساختمان های اداری و هتل ها ، کانکس ها ،

کانتینرهاکاربرد ساندویچ پانل درمخازن چند جداره دیوار وسقف کاذب

ودیوار کاذب تقسیم داخلی و اتاقهای اداری در کارخانه ها می باشد.

همچنین ساندویچ پانلها کاربردهای گوناگونی دیگری هم در صنایع مختلف دارد ازجمله ساخت کانکس، کانتینر، کانکس های یخچال دار

ثابت و متحرک، سازه و خانه پیش ساخته، کمپ ها اسکان موقت، سوله، سازه فلزی ، سازه فضایی ، سردخانه های صنعتی

و نیمه صنعتی،ساختمان های اداری  و تجاری و کلیه سازه ها و ساختمان ها با کاربردهای گوناگون میباشد.

اندازه گام ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی سوله

نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لايه ورق که مابين آنها  فوم تزريق شده است و جهت پوشش ديوار بکار مي رود را ساندويچ پانل دیواری مي نامند که بهترين نوع فوم مصرفی در ساندويچ پانل سقفی سوله فوم پلی اورتان مي باشد.

پانل دیواری یکی از بهترین گزینه ها جهت پوشش دیواره های فضاهای صنعتی ،سردخانه ها ،کانکس ها ، ساختمان های پیش ساخته و.. می باشد. این پانل با عرض مفید ۱/۱۴ متر سهولت  در طراحی فضاها را فراهم می کند .

گستره ضخامت از ۴ تا ۲۰ سانتی متر در این نوع پانل امکان ایجاد پوششی مناسب جهت آب و  هواهای مختلف را فراهم می کند. با استفاده از عایق فوم پلی یورتان و بهترین کیفیت ممکن (فوم آلمانی )، پانل دیواری را بهترین گزینه جهت پوشش سردخانه ها و یخچالهای صنعتی می کند.

ساندویچ پانل سقفی

پانل سقفی با استفاده از بهترین مواد اولیه ، تکنولوژی روز و پرسنل

متخصص و متعهد ، از ضخامت ۴ الی ۲۰ سانتی متر با فوم تزریقی

پلی یورتان سخت ( دانسیته ۲±۴۰) تولید می شود.این پانل مقاوم

در برابر رشد گیاهان و قارچها بوده و به علت نداشتن بو،عدم ریزش

مواد و عدم امکان زندگی حشرات در داخل فوم بهترین نوع پوشش در سقف مجتمع های صنعتی می باشد .ساندویچ پانل سقفی با ضریب هدایت حرارتی بسیار پایین از نوع بهترین عایق های صنعتی جهت پوشش سقف می باشد . عرض مفید پانل سقفی ۱/۰۸ متر می باشد . ضمناً به دلیل داشتن یک خط منحصر بفرد در رول فرم پانل سقفی ، بهترین نوع آب بندی و زیبایی سطح کار در هنگام اورلپ کردن دو پانل سقفی را بر روی یکدیگر ممکن می سازد.

اندازه گام ساندویچ پانل سقفی

مشخصات ساندویچ پانل سقفی

ساندويچ پانل سقفي با طرح شادولاين یا ذوزنقه  به نوعي از ساندویچ پانل سقفي گفته ميشود كه چند ذوزنقه در طول ورق رو يه آن در يك پروسه نورد كاري سرد ايجاد شود که به اين ذوزنقه ها گام پانل نيز گفته ميشود. بطور مثال ساندويچ پانل شادولاين ۵ گام به پانلی گفته میشود که ۵ ذوزنقه فرم داده شده در عرض یک متر را دارا باشد

تعداد ذوزنقه نورد شده در عرض يك متر از پانل و اندازه ارتفاع و قاعده اين ذوزنقه ها تأثير مستقيم بر استحكام و تحمل بار ساندويچ پانل سقفی دارد. اگر فاصله پروفيل ها ي زير سازي (پروفيل z، قوطي و يا تير چوبي و …) مساوي باشند.

ضخامت و مشخصات ساندویچ پانل سقفی

بديهي است كه ساندويچ پانل  سقفی با گام بيشتر و اندازه هاي ذوزنقه بزرگتر تحمل بار بيشتري را خواهد داشت به عبارت ديگر براي تحمل يك بار ثابت چنانچه از ساندويچ پانل شادولاين ۵ گام (طرح آلماني ) استفاده شود ميتوان فاصله پروفيل هاي زير سازي را از يكديگر بيشتر در نظر گرفت و در نتيجه در هزينه هاي زير سازي صرفه جويي نمود

اندازه گام ساندویچ پانل سقفی, قیمت ساندویچ پانل دیواری ,پانل ساندویچی سقفی ,پانل های سقفی ,نحوه نصب ساندویچ پانل شرکت پانل قیمت انواع پانل ,پانل ساندویچ , اندازه گام ساندویچ پانل سقفی | سوله|  اندازه گام ساندویچ پانل سقفی |پوشش سوله |مشخصات ساندویچ پانل|ساندویچ پانل |ورق ذوزنقه |سقف های ساندویچ پانل| قیمت انواع ساندویچ پانل| پوشش سوله با ساندویچ پانل| تلفن کارخانه ساندویچ پانل

به دوستانتان معرفی کنید