ساخت و نصب سوله

ساخت و نصب سوله

ساخت و نصب سوله

ساخت و نصب سوله

شاید بدانیم در اصل سوله به چه معناست و به چه چیزی گفته می شود، اما تعریف دقیق سوله به عنوان یکی از مهمترین سازه های مورد نیاز انسان در صنعت و زندگی، ما را بر این داشت تا بیشتر در این خصوص صحبت کنیم و بیان کنیم که سوله چیست و چگونه ساخته می شود و برای چه کاربردهایی بهتر است که سوله بسازیم. 

ساخت و نصب سوله

تاریخچه سوله

برای درک بهتر اینکه سوله چیست و چگونه ساخته می شود باید تاریخچه ساخت چنین سازه هایی بررسی شود. با شروع انقلاب صنعتی اروپا ساخت سوله به منظور کار در کارخانجات در کشورهای اروپایی رونق بسیاری گرفت و با همه گیر شدن صنعت سوله سازی یکی از ارکان پیشرفت صنعت در هر کشوری شد.

در کشور ایران نیز در حدود 75 سال پیش، سوله سازی برای ایجاد کارخانجات صنعتی و کارگاه های کاری با الگوبرداری از اروپاییان انجام گردید و امروزه شاید 100 ها هزار سوله در کشور ما برای انجام خدمات صنعتی و … ساخته شده است.

اولین شرکت به نام سوله SOLEH در ایران اقدام به ساخت این سازه های صنعتی کرد و از آن روز به بعد این نام برای این صنعت انتخاب شده است. مثل ریکا در مایع ظرفشویی یا تاید به جای پودر لباسشویی.

سوله چیست

سوله به سازه هایی فلزی می گویند که با تمرکز به ایجاد محیطی بدون ستون میانی ساخته شده و پوشش سقف آن معمولا به صورت شیب دار  یا هلالی اجرا شود.

تعاریف زیادی از سوله وجود دارد. سوله به انگلیسی به سازه ای مثلثی شکل (shed) گفته می شود که با توجه به کاربرد آن نوع سوله مشخص می شود، مثلا برای دیدن سوله های صنعتی industrial shed و برای دیدن سوله های ورزشی sports hall را جستجو کنید تا نتایجی در خصوص سوله های صنعتی و ورزشی بدست آورید.

ساخت و نصب سوله
البته اگر بخواهیم کلیه تقسیمات کاربردی سوله را  بررسی کنیم باید بگوییم که کاربری سوله عبارتند از

سوله یا سالن کارگاهی 

سوله یا سالن نمایشگاه 

سوله ریخته گری 

سوله کارگاهی مثل تعمیرگاه .

سوله یا سالن ورزشی 

سوله یا سالن مرغداری 

سوله یا سالن اجتماعات 

همچنین در برخی موارد بسته به کاربرد به سوله بافندگی  و سوله سالن  می گویند.

سوله چگونه ساخته می شود

سوله ها با توجه به کاربرد، نقشه کارگاهی و همچنین مساحت و متریال مورد نظر ساخته می شوند. برای درک بهتر موارد ذکر شده و اینکه بدانیم چطور سوله ها را می سازند بهتر است به مقالات و صفحات زیر مراجعه کنید:

طراحی سوله

شاپ دراوینگ

ساخت سوله

کاربرد سوله 

سوله ها معمولا برای انجام کارهای صنعتی اجرا می شوند. اما کاربردهای متنوعی دارند، این سازه های فلزی بیشتر برای ایجاد کارخانه ها، کارگاهای صنعتی و کاری، انبارها، مرغداری ها، هایپرمارکت ها، تعمیرگاه ها، سالنهای همایش و مجالس (تالارها)،آشیانه هواپیما، پارکینگ خودروها  و… استفاده می شوند

ساخت و نصب سوله شرکت ما در زمینه طراحی و ساخت و نصب انواع سوله کارگاهی – صنعتی – مرغداری قوسی به صورت پیچ و مهرهای فعالیت دارد .

ساخت و نصب سوله
از صفر تا صد پروژه همراه شماهستیم

از صفر تا صد پروژه با شما هستیم و به انجام وظایف خود پایبندیم .

ارائه بهترین کیفیت 

در تلاشیم با مناسبترین قیمت بهترین کیفیت را به مشتریان ارئه دهیم 

پشتیبانی و مشاوره فنی آنلاین 

کارشناسان فنی ما به تمامی سوالات شما درباره ساخت و نصب سوله پاسخگو هستند شما میتوانید با تماس یا پیام به شماره واتساب مشاوره و راهنمایی دریافت نمایید 

09123827865

02832222717

واتساب 

09123827865

به دوستانتان معرفی کنید