ساندویچ پانل ( فروش +نصب )

ساندویچ پانل ( فروش +نصب )

ساندویچ پانل ( فروش +نصب )

ساندویچ پانل ( فروش +نصب )

محصولات دنیای ماموت بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، عدم محدودیت متراژ ، تنوع سایز و رنگ ، قیمت مناسب ، کیفیت بالا وسرعت تحویل ساندویچ پانل های دنیای ماموت، از مهمترین مزایای انتخاب ما برای شما مشتریان عزیز می باشد.

ساندویچ پانل ( فروش +نصب )

دنیای ماموت به عنوان یکی از بزرگترین فعالان اقتصادی کشور , تمامی تولیدات و محصولات خود را با بالاترین استانداردهای کیفی عرضه میکند . این دستاورد بزرگ حاصل خط مشی مجموعه و تحقق بخشیدن به شعار تجربه بهترین ها (Experience The Best) است .

تلاش دنیای ماموت این است که ضمن استفاده از بهترین مواد اولیه و اتکا به پشتوانه دانش فنی نیروهای متخصص و خطوطط تولید مدرن , سفر خوبی را برای مشتریان رقم بزند تا بتواند به افزایش رضایتمندی مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی دست یابد .

ساندویچ پانل ( فروش +نصب )

ساندویچ پانل ( فروش +نصب )

Sandwich Panel به مصالحی گفته میشود که به صورت ساندویچ ( لایه ای ) تولید میشود که لایه های بیرونی از جنس ورق فلزی ( گالوانیزه , آلوزینک , آلومینیوم ) میباشد و همچنین دارای یک هسته از جنس فوم یا عایق پلی اورتان یا یورتان است که با دانسیته های مختلف در بین دو لایه ورق , تزریق میشود 

انواع ساندویچ پانل 

ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سردخانه ای , ساندویچ پانل کلین روم , ساندویچ پانل پلاسیتسول , که تمامی ای پانل های به صورت معمولی یا ضد حریق طبق درخواست و سفارش  مشتری تولید و عرضه میشود .

از این نوع متریال ( ساندویچ پانل ) جهت پوشاندن سقف ها و دیواره های سالن های صنعتی , کارخانه ها , سالن های تولید , انبارها , ساختمان های پیش ساخته , کانکس , سردخانه , اتاق های تمیز , اتاق های سردخانه ای , کمپ و اسکان های موقت و … استفاده می شود .

دلایل استفاده و کاربرد فراوان ساندویچ پنل 

ساندویچ پنل ها نسبت به متریالهای مشابه در خصوص پوشش , از لحاظ سبک بودن و عایق بودن بهترین متریال در نوع خود هستند . این محصول علاوه بر وزن کم و سرعت در اجرا نسبت به مصالح دیگر مقرون به صرفه تر بوده و تمامی استانداردهای ذخیره سازی انرژی را رعایت مینماید .

استفاده از ساندویچ پانل ضمن استحکام , به دلیل سبکی وزن گزینه مناسبی برای اجرا در مناطق زلزله خیز میباشد .

نصب ساندویچ پانل

قبل از اقدام به خرید ساندویچ پانل , لازم است که برآورد مهندسی دقیق از اجزاء مورد نیاز اهم از میزان و مقدار و ابعاد ساندویچ پانل های سقفی و دیواری و فلاشینگ ها صورت گیرد .

برای این منظور میبایست ضمن بررسی نقشه های پروژه نسبت به انجام بازدید میدانی و تطبیق نقشه ها با سازه اجراء شده اقدام گردد تا با تهیه نقشه های شاپ دراوینگ در نرم افزار اتوکد , جزییات سفارش به واحد تولید گردد

ساندویچ پانل ( فروش +نصب )

نصب ساندویچ پانل های سقفی 

ساندویچ پانل های سقفی در موازات شیب سقف و بر روی پروفیل های سقفی (purline) بوسله پیچ سرمته گالوانیزه واشر دار نصب شده و به دلیل مقطع تولیدی آنها (بصورت ذوزنقهای شکل و گام دار )پانل ها کاملا آببند نصب می گردند

نصب ساندویچ پانل دیواری 

برای نصب پنل دیواری نیاز است که  در مرحله اول شاسی کشی با استفاده از پروفیل ها انجام گیر د , ابعاد مقطع و سایز این پروفیل ها به میزان بار باد , جهت آن و ارتفاع سازه بستگی دارد و پس از بررسی, محاسبه و تعیین میگرددو پانل های دیواری عمو مابه صورت عمودی نصب و شاسی کشی آن به صورت افقی انجام خواهد گرفت و در نهایت با استفاده از پیچ سر مته گالوانیزه (Galvanizeh)بر روی سازه نصب میگردد.

نصب گاتر ( آبرو ) 

آبرو جهت جمع آوری آب های روی سقف و انتقال آنها بر روی زمین مورد استفاده قرار میگیردورق آبروها معمولا از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت 2 میلیمتر میباشند که در انتهای شیب سقف قرار میگیرند .

نصب فلاشینگ ها 

ورق فلاشینگ به عنوان یک پوشش برای قسمت های خاصی از سازه مانند قرنیز پنجره ها , لبه های دیوار , سقف های شیروانی و … مورد استفاده قرار میگیرد که علاوه بر زیبایی و مقاومت ,پوشاندن درزهای باقیمانده از اتصال ساندویچ پنل های سقفی و دیواری را نیز باعث میشود .

فلاشینگ به گونه ای در محل اتصال دیواره ها و سقف ها نصب میشوند که ضمن پنهان کردن درز بین آنها به جلوگیری از نفوذ آب , گرد و غبار و هوابندی نیز کمک شایانی می کنند .

تماس با ما 

7865 382 0912

2717 3222 028

ساندویچ پنل ضخامت 4 سانت

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساندویچ پنل ضخامت 4 سانت ادامه مطلب را از دست ندهید .

به دوستانتان معرفی کنید

کاربری کانکس ماموت

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربری کانکس ماموت ادامه مطلب را از دست ندهید .

به دوستانتان معرفی کنید

ساندویچ پانل ارزان

 در این پست میخواهیم شما را با ساندویچ پانل ارزان آشنا کنیم با ما همراه باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید .

به دوستانتان معرفی کنید

راهنمای خرید کانکس ساندویچ پانل

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره راهنمای خرید کانکس ساندویچ پانل ادامه مطلب را ازدست ندهید .از اینکه با ما همراه هستید متشکریم

به دوستانتان معرفی کنید

ساندویچ پانل سقفی و دیواری ماموت

شرکت دنیای ماموت
ساندویچ پانل ( فروش +نصب )
گروه نصب دنیای ماموت
به دوستانتان معرفی کنید