قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

یکی از الزامات اصلی اجزاء تشکیل دهنده سردخانه , پوشش سقف و دیواره با استفاده از ساندویچ پانل مخصوص سردخانه است که میبایست با ایجاد محیط مناسب و محصور که دما و رطوبت آن به دقت و به طور مستمر حفظ شود . ساندویچ پانل سردخانه ای باید به طوری طراحی شده است که بعد از نصب دما حفظ شود .درحال حاظر ساندویچ پانل های مخصوص سردخانه دنیای ماموت با رعایت حداکثر استانداردهای کیفی مواد اولیه و تولید منحصر به فردترین مصالح ساختمانی مدرن و انتخاب اصلی طراحان و سازندگان سردخانه هستند .

در ساخت سردخانه و برای جلوگیری از هدر رفت انرژی  سردخانه که شامل سقف و دیوارها و کف آن میبایست عایق شوند نوع و ضخامت عایق تاثیر بسیار مهمی در جلوگیری از اتلاف انرژی و افزایش عمر سیستم برودتی و درنتیجه پیشگیری از فساد و خرابی مواد نگهداری شده دارد .

از انجا که یکی از مهم ترین مشخصات مورد نیاز هر سردخانه پایین بودن مبادله دما با محیط بیرون میباشد , استفاده از ساندویچ پانل هایی که با استفاده از بهترین جنس عایق های پلی یورتان ساخته شده باشند و ساختار فاق و زبانه آنها به شکلی باشد که باعث هوابندی کامل محیط شود و نیز استفاده از درب سردخانه ای خاص بسیار حاءز اهمیت است .

مشخصات فنی ساندویچ پانل سردخانه ای

ساندویچ پانل سردخانه ای دنیای ماموت با دو رو ورق گالوانیزه یا آلوزینک 5 دهم یا 4 دهم عایق پلی اورتان دانسیته 40 کیلوگرم بر متر مکعب در ضخامت های 8 سانت / 10 سانت / 12.5 سانت / 15 سانت با طول برش 2 الی 13.60 تولید میشود .

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای ضخامت 10 سانت دنیای ماموت

 قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای ضخامت 10 سانت دنیای ماموت براساس نوع فوم ونوع ورق و وع پوشش رنگ ورق مشخص و تعین میگردد قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای 10 سانت با قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای ضخامت 12.5 سانت متفاوت میباشد .

نوع ساندویچ پانل

نوع ورق

ضخامت ساندویچ پانل

قیمت هر متر مربع

 

ساندویچ پانل سردخانه ای

گالوانیزه / 0.5 8 cm  پلی یورتان 11000000 ریال

ساندویچ پانل سردخانه ای

گالوانیزه / 0.5 10 cm پلی یورتان 11500000 ریال

ساندویچ پانل سردخانه ای

گالوانیزه / 0.5 12.5 cm پلی یورتان 12000000 ریال

ساندویچ پانل سردخانه ای

گالوانیزه / 0.5 15 cm  پلی یورتان 125000000 ریال

ساندویچ پانل سردخانه ای

آلوزینگ / 0.5 8 cm پلی یورتان 12000000 ریال

ساندویچ پانل سردخانه ای

آلوزینگ / 0.5 10 cm پلی یورتان 125000000 ریال

ساندویچ پانل سردخانه ای

آلوزینگ / 0.5 12.5 cm پلی یورتان 13000000 ریال
ساندویچ پانل سردخانه ای آلوزینگ / 0.5 15 cm پلی یورتان

13500000 ریال

مشخصات فنی فوم پلی یورتان  ساندویچ پانل سردخانه 10 سانت

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت ساندویچ پانل سردخانه ای نصب ساندویچ پانل سردخانه ای

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

از آنجا که برای تشکیل یک فوم پلی یورتان که باعث عایق دمایی شدن یک ساندویچ پانل میشود نیاز به ترکیب مواد اولیه ای منجمله پلی یول , ایزوسیانات , کاتالیزورها و دیگر افزودنیهای تکمیل کننده فرایند ساخت و گاز حجم دهنده میباشد , بسیار حائز اهمیت است که این مواد دارای چه کیفیتی و ساخت کدام کارخانه و

شرکت باشند .

زمانی که پایه های اصلی تولید فوم پلی یورتان از متریالی با کیفیتی پایین باشند نهایتا باعث از دست رفتن خواص اصلی محصول نهایی می شوند مواردی مانند ایجاد ترک و شکستن فوم , باد کردن ساندویچ پانل , منقبض شدن قوم جدا شدن فوم از ورق و …

ورق های مورد استفاده در ساندویچ پانل سردخانه ای دنیای ماموت

یکی از اجزای تشکیل دهنده ساندویچ پانل ورق میباشد که در دو سمت ساندویچ پانل قرار میگیرد

این ورق از نوع فولاد فرم دهی شده با گرید های مختلف میباشد که در کارخانه های فولاد به روش نورد گرم تولید میگردد و درصد عناصر شیمیایی تشکیل دهنده آلیاژ ورق موجب استحکام مکانیکی و فرم پذیری بالای ورق شده و همین امر استفاده از این نوع ورق ها را جهت استفاده در تولید سازه های پیش ساخته و ساندویچ پانل رایج نوده است .

انتخاب نوع پوشش روی سطح ورق های ساندویچ پانل  به عوامل محیطی از جمله نوع اقلیم منطقه از نظر میزان رطوبت بارش برف و باران نرخ خوردگی , ارتفاع از سطح دریا , دما و میزان تابش اشعه نور خورشید آن منطقه که قراراست پروژه احداث گردد و همچنین نوع فعالیت یا بهره برداری صرت گرفته پس از احداث پروژه بستگی دارد . ورق هایی که در ساخت ساندویچ پال مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از گالوانیزه , آلوزینک , آلومینیوم و استیل

لازم به توضیح است که علیرغم جنس پوشش , وزن پوشش , وضخامت آن نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد بطوریکه طبق استانندارد , وزن پوشش فلزی آلوزینک / گالوانیزه نبایستی کمتر از 100 گرم بر متر مربع باشد . لازم به ذکر است که هرچه جرم پوشش بالاتر باشد میزان مقاومت به خوردگی افزایش خواهد یافت و این مقدار پوشش , مقاومت ورق را در برابر عوامل خورنده محیط از جمله رطوبت و خوردگی محافظت کرده و موجب افزایش طول عمر ورق در نتیجه محصول ساندویچ پانل می گردد .

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت ساندویچ پانل سردخانه ای نصب ساندویچ پانل سردخانه ای

قیمت پانل سردخانه ای 10 سانت

پوشش رنگ رو ساندویچ پانل

ورق های گالوانیزه , آلوزینک  و … میبایست در فرایند پوشش دهی کویل کوتینگ قرار بگیرند این نوع پوشش از نوع رزین سوپر پلی استر با دوام و پایداری بالا به ضخامت 25 میکرون ( 5 میکرون پرایمر 20 میکرون پوشش رویه ) میباشد . این رنگ دوام و ثبات ظاهری بسیار بالایی دارد و همین امر موجب افزایش مقاومت در برابر UV مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی در این محصول میگردد . 

همچنین جهت چسبندگی بهتر , پوششی به میزان 7 میکرون رنگ پرایمر از جنس اپوکسی بعنوان BACKCOAT با قابلیت فوم پذیر بودن در محل اتصال ورق با فوم پلی یورتان انجام میشود .

نصب ساندویچ پانل سردخانه ای 10 سانت 

نصب ساندویچ پانل سردخانه ای باید توسط نصابان ماهر در این حوزه انجام گیر تا اول طراحی ابعاد پنل های سردخانه ای با کمترین پرتی به دلیل قیمت بالای آن انجام گیر د دوما باید این ساندویچ پانل های تولیدی به صورت اصولی و دقیق طبق استاندارد سردخانه در جای خود چفت شوند تا به صورت دقیق آب بند و هوابند و غبار بند شوند تاز نفوذ هر گونه هوا محیط داخل و برون به هم جلوگیری بعمل آید . قیمت نصب ساندویچ پانل سردخانه با توجه به ضخامت ساندویچ پانل و کاربری سردخانه بالای صفر یا زیر صفر و با توجه به تعداد پنجره و برشکاری قیمت متفاوت و متغیر است . نصابان دنیای ماموت دارای مزایای میباشند که این مزایا عبارتند از  نصب و اجرای سریع با گارانتی , پشتیبانی 24 ساعته , صدور پیش فاکتور آنی , صفر تا صد پروژه همراه شما هستند وبرای شما جای هیچ نگرانی باقی نمی گذارند 

ارتباط با ما 

7865 382 0912

2717 3222 028

به دوستانتان معرفی کنید