لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات

لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات

لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات

لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات

ورقهای پلی کربنات چندجداره می توانند کاربردهای مناسبی نظیر عایق صوتی یاحرارتی را دارا باشند ورق پلی کربنات ماموت چند جداره جایگزین مناسب و ایمنی برای شیشه در معماری نوین می باشند . درتولید ورقهای پلی کربنات چند جداره،از تکنولوزی نوین و مستربچ های خاص جهت جذب طیف IR نورمریی نیز استفاده می شود که باعث افزایش کاربرد های خاص OUTDOORورق های پلی کربنات چندجداره این شرکت درفصول گرم سال می گردد.

ورق های پلی کربنات چند جداره با توجه به اینکه در رنگهای متنوع و ضخامت های مختلف تولید می شوندنیازهای مشتریان به طیف های رنگی مختلف ونیز شرایط متنوع پروژه های مشتریان با توجه به تنوع بارگذاری را تامین می کنند.

لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات

این ورق درضخامت‌های ۱۰،۱۲،۲،۳،۴،۶،۸ میلی‌متر تولید می‌شود و علاوه بر بیرنگ (رنگ شیشه‌ای) دارای تمام رنگ‌های اصلی (برنز،آبی، شیری،زرد،قرمز، سبز) می‌باشد. این ورق فقط از دوقسمت طول و عرض قابلیت خم شدن دارد، ومزیت آن سبک بودن آن است. کاربرداین ورق در انواع پوشش سقف‌ها،پارکینگ‌ها،سقف کاذب و دیواره‌های سوله و… می‌باشد.

تنوع رنگی ورق پلی کربنات

تنوع رنگ ورق پلی کربنات ماموت، قابلیت سایه پذیری و عبور نور آن را به میزان ۳۵ تا ۸۲ درصدامکان‌پذیرمی‌نماید که ازنظر طراحی و هماهنگی با رنگ سایر مصالح از گستردگی خاص برخوردار می‌باشد.پلی کربنات مسطح، ظاهر مشابه شیشه به ابعاد ۰۵/۳*۰۵/۲متر تولید می‌گردد .

√این ورق دارای یک لایه ضد uv برای محافظت در برابر نور آفتاب می‌باشد.

لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات فروش ورق پلی کربنات

انواع ورق های پلی کربنات

ورق های پلی کربنات موج دار

ورق های موج دار همگام و مطابق با استانداردهای ورق های گالوانیزه و ساندویچ پانل های موج دار در بازار می باشند. از این رو بهترین انتخاب برای نورگیر سوله ها، سقف فروشگاه ها،کارخانجات، انبارها، پارکینگ های عمومی و سالن های ورزشی در کنار ورق های گالوانیزه و ساندویچ پانل ها می باشند. این امر باعث بهره وری بهینه از نور خورشید در روز و در نتیجه کاهش هزینه و انرژی های مصرفی در این مکان ها می گردد. لازم به ذکر است که به دلیل همگام بودن و تشابه شکل ورق ها، هزینه های جانبی جهت آب بندی سقف هم کاهش می یابد.

ورق های پلی کربنات چند جداره

خصوصیات ورق های چند جداره پلی کربنات (هالوشیت)

√ مقاومت در برابر ضربه

√ وزن سبک

√ قابلیت انتقال نور

عایق صوت و حرارت

√ مقاومت در برابر شرایط بد جوی

لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات فروش ورق پلی کربنات

انواع ورق های چند جداره پلی کربنات (هالوشیت)

ورق های دو جداره ۴ تا ۱۰ میلی متر

ورق های دو جداره در اشکال مختلف شفاف و یخی تولید می شود .

ورق های سه جداره ۱۴,۱۲,۱۰,۸,۶ میلی متر

ابعاد استاندارد این ورق ها ۲۱۰ در ۶۰۰ سانتی متر است.

ورق های سه جداره مثلثی ۲۰,۱۸,۱۶,۱۴,۱۲,۱۰,۸,۶ میلی متر

این نوع ورق ها علاوه بر داشتن تمام مزایای ورق های هالو دارای استحکام به ضربه بالا, عایق صوت و حرارت و مقاوم در برابر اشعه UV می باشد.

♣ تولید و پذیرش سفارش انواع ورق های هالوشیت به در خواست مشتری

♣ قابلیت تولید ورق هایی با دو رنگ مختلف در دو سطح ورق

لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات فروش ورق پلی کربنات

ورق های پلی کربنات تخت

ورق های پلی کربنات تخت یکی از سخت ترین و شفاف ترین گروه های ورقهای ترموپلاستیک می باشد. ورقهای پلی کربنات تخت شفاف بیش ترین مقدار عبور طیف نور مریی و نزدیک IR را دارا می باشد، ورقهای پلی کربنات با ضخامت ۲-۱۲ میلیمتر و در رنگهای گوناگون تولید می شوند. ورقهای تخت پلی کربنات شفاف قابلیت عبورنور تا ۸۶ درصد را دارند.

کاربرد ورق پلی کربنات تخت

از مهمترین کاربردهای بالقوه این محصول استفاده به عنوان جایگزین شیشه در فروشگاه های بزرگ و نمای ساختمان های بلند و برج ها می باشد. همچنین استفاده در مکان هایی که نیاز به رعایت مسائل امنیتی می باشد زیرا این محصول در ضخامت های بالا خاصیت ضد انفجار پیدا میکند که به خصوص برای سالن های کنفرانس, اجلاس سیاسی, طلا فروشی و موزه ها قابل استفاده می باشد.

موارد کاربرد انواع ورق پلی کربنات

√ ساختمان سازی √ صنعت حمل و نقل √ کاربردهای شیشه, عملکرد شیشه ایمنی √ پنجره سقفی √ پارتیشن بندی √ گنبدهای تزیینی √ اتاقک سازی √ استادیوم‌های فضای باز یا بسته √ پوشش استخر √ پوشش گلخانه √ پوشش سقف پاساژ و بازارچه √ پوشش نورگیرهای انبارها√ پوشش سوله√ نورگیرها و عایق صوتی پوشش راه پله √ پوشش پارکینگ

لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات فروش ورق پلی کربنات

بهینه سازی مصرف انرژی با ورق پلی کربنات

امروزه یکی از مسائل مهم بهینه سازی مصرف انرژی می باشد محاسبات برمبنای استاندارد DIN4701 نشان می دهد که استفاده از ورقهای پلی کربنات چند جداره در مقایسه با شیشه تک لایه باعث صرفه جوئی ۵۰ درصدی در مصرف انرزی می گردد. بعنوان مثال استفاده از ورقهای پلی کربنات چند جداره باعث کاهش مصرف ۱ تا ۱/۵ مترمکعبی گاز به ازای هر متر مربع از سطح پوشش داده شده نسبت به استفاده از شیشه می گردد.

ورق های پلی کربنات تخت استحکام ضربه ای و مقاوت شیمیایی بالایی دارد و پائین بودن وزن و خواص نوری و خواص مکانیکی چشم گیر مشخصات منحصر بفردی است که در مورد ورق پلی کربنات تخت قابل ذکر می باشد. ورقهای پلی کربنات تخت کاربردهایی نظیر نورگیر ، پارتیشن بندی و پوشش بالکن ها و راه پله ها و محافظ ماشین ها و… دارا می باشند. ورق های پلی کربنات تخت یکی از سخت ترین و شفاف ترین گروه های ورقهای ترمو پلاستیک می باشد.

تنوع رنگی ورق های پلی کربنات باعث زیبایی محیط می شوند.

به غیر از موارد پیشین می توان از ورق های پلی کربنات موج دار در محیط هایی مانند استخر، گلخانه، محل نگهداری دام و بسیاری مکان های دیگر استفاده کرد. این ورق ها به علت شفافیت بالا ایجاد سایه نکرده و به دلیل عایق بودن قابل استفاده در گلخانه ها به خصوص در مناطق سردسیر می باشند و هزینه نگهداری و تجهیزات نصب را نیز کاهش می دهند.

لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات فروش ورق پلی کربنات

ورق پلی کربنات طرح سفال

ورق پلی کربنات طرح سفال محصولی بسیار مدرن است که در پی پژوهش های فراوان مهندسین پلیمر ساخته شده است. این دستاورد توانسته است جایگاه خود را به عنوان گزینه ای مناسب با ساختاری استوار و اصیل در معماری اروپایی و نمونه سازی سنتی در معماری نوین در پوشش سقف نشان دهد. این ورق ها از دو پلیمر مستحکم پلی کربنات و اکریلیک ساخته شده است و درجه پایداری بالایی دارد. این ورق ها در برابر خوردگی شیمیایی، گرما و تغییرات حرارتی تا ۱۱۰ درجه سانتیگراد پایدار است.

ویژگی های محصول:

پایداری رنگ

مقاومت عالی در برابر بار

عایق صوتی با کیفیت بالا

مقاومت عالی دربرابر خوردگی

مقاومت در برابر آتش

پاک شوندگی راحت

پایداری ابعاد

مقاومت در برابر آب

عایق الکتریکی

عایق حرارتی

سازگاری با محیط زیست سبز

نصب سریع

ارتباط با ما 

09123827865

02832222717

واتساب

09123827865

لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات لیست تولید کنندگان ورق پلی کربنات

به دوستانتان معرفی کنید