نمونه کار ساندویچ پانل دیواری

نمونه کار ساندویچ پانل دیواری

نمونه کار ساندویچ پانل دیواری

 

نمونه کار ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری ماموت

ساندویچ پانل دیواری جهت پوشش دیوارهای سوله و یا ساختمان با هرکاربری مورد استفاده قرار میگیرد .این نوع ساندویچ پانل شیار های متعددی برروی خود دارا میباشد و نصب آن بصورت فاق و زبانه ( نری و مادگی) در یکدیگر فرو رفته و پیچ می شوند . ساندویچ پانل ماموت از لحاظ شکل ظاهری بصورت مکعب مستطیل میباشد. ضخامت های موجود ساندویچ پانل دیواری از ۴ سانتیمتر تا ۲۰ سانتیمتر است با توجه به نوع کاربری و انتخاب مشتری مشخص می گردد.

ساندویچ پانل دیواری ماموت

طرح ساندويچ پانل ها ی دیواری به گونه ايست كه در عرض از يك طرف داراي داراي تورفتگي و طرف ديگر داراي برآمدگي بوده (نري و مادگي) كه وقتي دو پانل در كنار يكديگر قرار ميگيرند باعث قفل شدگي و نيز هم پوشاني لبه هاي يكديگر ميشود و جهت اتصال به سازه در موقعيت مختلف پيچ ميشود.

نمونه کار ساندویچ پانل دیواری فروش ساندویچ پانل دیواری نصاب ساندویچ پانل دیواری

انواع ساندویچ پانل دیواری ماموت

_ پانل دیواری DND صاف | پانل دیواری RPO پیچ مخفی بدون شیار

– پانل دیواری RP1 پیچ مخفی میکروویو | پانل دیواری RP2 پیچ مخفی شیار ریز

– پانل دیواری RP3 پیچ مخفی شیار درشت , ریز

مشخصات ابعادی ساندویچ پانل دیواری

نمونه کار ساندویچ پانل دیواری
⇐ ضخامت پانل دیواری : ۴,۶,۸,۱۰,۱۲/۵,۱۵ سانتی متر

⇐ عرض ثابت پانل دیواری : ۱/۱۶ متر

⇐ عرض مفید پانل دیواری : ۱/۱۴ متر (۲ سانتی متر اورلب )

⇐ طول پانل دیواری : ۱ الی ۱۳ متر بدلخواه و سفارش مشتری

نمونه کار ساندویچ پانل دیواری فروش ساندویچ پانل دیواری نصاب ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پنل دیواری ماموت

نمونه کار ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری ماموت برای دیواره های مکان های مسکونی ، اداری ، سوله ها ، انبارها ، کارگاه ها مثل کارگاه های تولیدی,پوشش دیوارهای دامداری ها و مرغداری های مدرن وپیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد. ساندویچ پانل دیواری ماموت برای پوشاندن سطح دیوار یا دیواره ی سازه ها مانند سوله های صنعتی و انبار وجهت اجرای ساختمان پیش ساخته, جهت اجرای سردخانه صنعتی, جهت اجرای کانکس … به کار می رود .

مزایای ساندویچ پانل دیواری ماموت

عایق حرارتی و برودتی و عایق صوت و مقاوم در برابر رطوبت ، سبک بودن ساندویچ پانل و نهایتاً کاهش وزن سازه ، سرعت در اجرا و کاهش هزینه های ناشی از طولانی شدن پروژه ها، مقاوم در برابر زلزله ، افزایش طول عمر مفید ساختمان و تأسیسات و زیبایی طرح و تنوع درکد و رال رنگ های مختلف ساندویچ پانل دیواری و سقفی عایق صدا نوعی عایق از مصالح ساختمانی که از دو لایه ورق که مابین آنها فوم تزریق شده است و جهت پوشش سقف و دیوار بکار می رود را ساندویچ پانل می نامند که بهترین نوع فوم مصرفی از لحاظ عایق و بودن و از نظر استحکام در ساندویچ پانل سقفی فوم پلی یورتان می باشد.

نصب پانل دیواری

در نصب ساندویچ پانل دیواری نیاز است در قسمت تکیه گاه
دیوار شاسی 
کشی با استفاده از پروفیل آهنی استفاده می
شود . باید در نظر داشته 
باشید ساندویچ پانل دیواری بصورت
فاق و زبانه است و پس از قرارگیری 
درجای مناسب بوسیله
پیچ سرمته گالوانیزه مهارمی شود. لازم به توضیح 
است
جهت نصب ساندویچ پانل حدالمقدور از نصاب ساندویچ پانل
معتبر 
مشاوره دریافت نمایید.

 

نصب انواع ساندویچ پانل دیواری

اجرای پوشش سقف ودیواره سردخانه بالا وزیر صفر

ساخت واجرای سقف ودیواره ساختمان پیش ساخته پانلی

نصب واجرای انواع ابرو و انواع فلاشینگ ونما پارتیشین بندی داخلی انواع سازه فلزی وسوله صنعتی با پانل

اجرای پوشش سقف ودیواره انواع پروژه های خود با ساندویچ پانل و ورق رنگی درسراسر کشور با برترین کیفیت درکمترین زمان

نکات حائز اهمیت در نصب ساندویچ پانل دیواری

برای سازه‌های ساخته شده با ساندویچ پانل مواردی مانند عایق حرارتی و صوتی، مقاومت در برابر رطوبت، ضد احتراق و حفظ زیبایی از اهمیت بالایی برخوردارند. اتصال پانل به ساختمان و تمام نقاط اتصال پانل‌ها به یکدیگر در گوشه‌ها باید توسط فلاشینگ با ضخامت ۱ تا ۲ میلی‌متر صورت ‌پذیرد. درزبندی پانل‌ها نیز باید توسط چسب پلی یورتان انجام گیرد.

نمونه کار ساندویچ پانل دیواری فروش ساندویچ پانل دیواری نصاب ساندویچ پانل دیواری

جهت کاهش پرت پانل‌ها به محل قرارگیری پانل‌ها، فاصله بین ستون‌ها، ارتفاع پانل‌ها و… توجه شود. جهت نصب پانل‌ ساندویچ   از پیچ واشردار مخصوص استفاده شود. همچنین، به گام و ارتفاع پیچ‌ها هم توجه شود.برای حصول اطمینان از آببندی‌های لازمه در محل چفت شدن پانل‌ها قبل از چفت کردن پانل‌ها محل درز پانل‌ها با اسپری پلی یورتان پر شده و سپس پانل دیگر قبل از پف کردن کامل پلی یورتان جا زده می‌شود. این کار باعث می‌شود که آببندی پانل‌ها در محل اتصال به هم زیادتر باشد. چسبندگی پانل‌ها به هم در محل درز زیادتر شود.

نمونه کار ساندویچ پانل دیواری فروش ساندویچ پانل دیواری نصاب ساندویچ پانل دیواری

نمونه کار ساندویچ پانل دیواری

اجرای پوشش سقف و دیواره سازه فضایی و سوله صنعتی , اجرای پوشش سقف ودیواره با ساندویچ پنل وانواع ورق رنگی مجتمع صنعتی ماموت مجموعه ای فعال در زمینه مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری و سردخانه ای می باشد، که با بهره مندی از مهندسین، مشاوران، طراحان و با پشتوانه نیروهای فنی و متخصص شروع به کار نموده و برای تمامی پروژه ها علاوه بر کنترل دقیق و پیشرفته مراکز علمی و تحقیقاتی به دقت و تطابق ویژگی های مصالح بکار رفته با استانداردهای ملی و بین المللی می پردازد و همواره از پیشتازان ارائه طرح های نو در زمینه نصب و اجرای انواع پوشش های سوله و سازه صنعتی وسازه فضایی می باشد.

پایداری واستحکام در ساندویچ پانل های دنیای ماموت

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی یای نوین در صنعت ساختمان , استفاده از مصالح وین و متناسب با نیاز روز جامعه امری اجتناب ناپذیر است .

ساندویچ پانل ها یکی از بهترین و کارآمد ترین سازه های نوین و پیش ساخته هستند که در مقابل مصالح سنتی از ضریب انتقال حرارت , مقاومت و پایداری بسیار بیشتری در برابر زلرله و فشارهای ناشی از ان رطوبت هوا آتش سوزی و … دارند .

دنیای ماموت با بیش از 3 دهه فعالیت مستمر در تولید انواع ساندویچ پانل , حرف اول کیفیت را در این صنعت میزند و دریچه ای نورا در دنیای صنعت ساختمان گشوده است .

برای ثبت سفارش همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید .

7865 382 0912

2717 3222 028

لینک های مفید سایت 

ساندویچ پانل ماموت –  فروش و نصب ساندویچ پانل  –  شرکت ماموت  _   تولید کنندگان ساندویچ پانل  _  ساندویچ پانل سقفی  _  نصاب ساندویچ پانل  _  ماموت پنل ساندویچ  _   پانل سقفی و دیواری ماموت –  قیمت ساندویچ پانل سقفی  –  قیمت ساندویچ پانل  –  لیست قیمت ساندویچ پانل دیواری – نصب نما لمبه –– مشخصات ساندویچ پانل  –  قیمت نصب ساندویچ پانل     فروش ورق رنگی 

درباره ویژگی فنی پانل ماموت
به دوستانتان معرفی کنید