پانل ضد حریق

پانل ضد حریق

برای اطلاع از قیمت پانل ضد حریق با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

پانل ضد حریق

ساندویچ پانل نوعی از مصالح ساختمانی وصنعتی  است که به صورت پیش ساخته در اختیار مشتری قرار می گیرد و در محل نصب و تعبیه می شود. ساندویچ پانل به گونه ای طراحی شده است که بسیار شبیه به ساندویچ است زیرا از دو لایه پوشاننده فلزی با آلیاژ های خاص پوشانده شده ایت که این دو لایه از لایه میانی یا هسته ساندویچ پانل محافظت می کنند. هسته ساندویچ پانل ماموت باید بسیار سبک و نرم باشد،همچنین این هسته ساندویچ پانل باید دارای خواص فیزیکی خاصی باشد تا با توجه به کاربری مورد نظر تمام مشتریان بتواند انتظارات را کاملا برآورده سازد.

ساختمان های ویلایی،ساختمان های صنعتی و…و یا حتی منازل به شکل پیش ساخته تغییر یافته اند زیرا با ساختمان های پیش ساخته شما هم می توانید به ساختمانی سبک دست یابید که نیاز کمتری به پی ریزی و فونداسیون سنگین دارد و هم می توانیداز موارد امنیتی و بهداشتی فراوان آن مانند ضد زلزله و ضد حریق بودن آن،عایق بسیار قوی در برابر حرارت و صدا و…بهره مند شد

لیست قیمت ساندویچ پانل درقم

ویژگی های مهم پنل های ضد حریق (PIR)

مهمترین ویژگی های ساندویچ پانل ضد آتش بویژه پلی آیزوساینوریت

در مواجه با آتش عبارتنداز :

PIR استانداردهایB2وB1را برای خطر آتش سوزی می گذراند.

PIR در زمان آتش سوزی قطره های آتش زاو یا ذرات شعله ور

را ایجاد نمی کند.

دمای اولیه ی مورد نیاز شعله کشیدنPIRازPURبالاتر است .

بعد از تماس با شعله مستقیمPIRبلافاصله خاموش شده و

سبب گسترش آتش نمی شود.

دانسیته پانل ضد حریق 48 کیلوگرم بر متر مربع میباشد و این

در حالی است کهEPSیا دیگرعایق های آلی خیلی زودتر مشتعل می شوند.

لیست پانل ضد حریق

ساندویچ پانل ضد آتش نیز مانند ساندویچ پانل های صنعتی از سه لایه تشکیل شده ولی در هسته میانیاز پانل یا شیت های پشم سنگ استفاده شده است. که در برابر دماهای بالا مقاومت میکند. ساندویچ پانل ضد حریق یا کندسوز تشکیل شده از فوم عایق پلی یورتان میباشد .گاهی بنا به دلایل فنی یا قانونی، لازم است مقاومت به آتش فوم پلی یورتان افزایش یابد.یکی از موثرترین روش های تبدیل فوم پلی یورتان به ماده ای کندسوز، اضافه کردن ترکیبات هالوژنه به داخل مواد اولیه پلی یورتان است.

مزیت مقاومت به آتش فوم پلی یورتان

گاهی بنا به دلایل فنی یا قانونی،  لازم است مقاومت به آتش فوم پلی یورتان افزایش یابد. یکی از موثرترین روش های تبدیل فوم پلی یورتان به ماده ای کندسوز، اضافه کردن ترکیبات هالوژنه به داخل مواد اولیه پلی یورتان است.معمولا اکثرمواد کند سوز متداول، با وجود کمک به کاهش سرعت سوختن فوم پلی یورتان، تاثیرات مخربی بر کیفیت فوم  نهایی خواهد گذاشت که از جمله  می توان به تغییر رنگ و تخریب کیفیت فوم در حین فرایندپخت فوم، سوختن و هیدرولیز سریع فوم در تماس با آب اشاره نمود لذا استفاده از مواد کندسوز جدید که این معایب را به  حداقل برساند ضروری می باشد.

کارایی ساندویچ پنل های ضد حریق

ضد حریق بودن ساندویچ پانل از ویژگی های بسیار خوب انواع پانل

ها محسوب می شود؛طراحی ساندویچ پانل ها امری بسیار پیچیده

می باشد. که جهت رسیدن به نیازهای خاصی مثل ،مقاوم بودن در

برابر حرارت ، آبندی ، مقاومت مکانیکی،مسئله بهداشت و ایمنی در

برابر حریق و مسئله ی محیط زیست انجام می شودساندویچ پانل

ضدآتش (ضد حریق ) ساندویچ پانل ها برای رسیدن به این مسائل

طراحی و تولید می شوند.به خاطر عایق بودن و دارا بودن جداره های

داخلی و خارجی رنگی ساندویچ پانل های ضد آتش از بهترین گزینه

های مصالح برای خانه های پیش ساخته می باشند.

مواد تشکیل دهنده ساندویچ پانل ضد آتش

این محصول مانند ساندویچ پانل های صنعتی است و از سه لایه مختلف  تشکیل میشود ولی به جای ورق گالوانیزه درونی که نمای داخلی محسوب میشود از عایق های فایبر گلاس یا ایرانیت فایبر گلاس استفاده شده است و در برابرهر گونه مواد شیمیایی و اسیدی مقاوم و با دوام خواهد بود. به دلیل این که فایبر گلاس البته اصلش ، خود از مواداولیه ی اسیدی تشکیل شده و طول عمری بالغ بر ۳۵ سال دارد و در  رال های مختلف قابل تولید میباشد.

تماس با ما

کارشناس فنی : ۷۸۶۵-۳۸۲-۰۹۱۲

کارشناس فروش : ۵۰۱۶-۲۷۵-۰۹۳۵

۰۲۸-۳۲۲۲۲۷۱۷

۰۲۸-۳۳۷۹۳۰۲۸

  info@sandwichpanelgroup.com/

 

به دوستانتان معرفی کنید