کانکس فروشگاهی ماموت

کانکس فروشگاهی ماموت

کانکس فروشگاهی ماموت

کانکس فروشگاهی ماموت

زمانی که سخن از کیفیت انواع کانکس ، سازه های پیش ساخته پانلی و ساندویچ پانل های پلی یورتان می شود ، نام گروه صنعتی ماموت با بیش از چندین سال تجربه و ظرفیت سالانه ۳۰۰۰ دستگاه ، حقیقتا” عنوان با مسمایی است . واژه کانکس از اوایل دهه ۴۰ از زبان انگلیسی به فارسی راه یافته و ریشه آن ترکیبی بر گرفته از حروف اول دو واژه container express بوده و سرپناهی پیش ساخته با کاربری های بسیار گوناگونی میباشد.

گروه صنعتی ماموت نامی آشنا در صنعت ایران و تمامی جاده های کشور

کانکس ماموت

 

کارخانجات ماموت مجموعه ای فعال در زمینه مشاوره طراحی تولید و اجرای انواع کانکس های ثابت و سیار در ابعاد و اندازه های مختلف و بنا به سفارشات مشتریان گرامی با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد تحت نظارت واحد کنترل کیفیت ساخت انواع کانکس ماموت بصورت پیچ مهره ای یا جوشی با پوشش ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان جهت استفاده، دفتر کار، کمپ کارگاهی، اداری، مسکونی، خوابگاه، نمازخانه، نگهبان

متقاضیان با توجه به موارد استفاده از کانکس و همچنین شرایط مادی و کاری خویش میتوانندنوع کانکس مورد نیاز خود را تعیین نمایند.با توجه به مواد اولیه ی به کار رفته در ساخت کانکس و سازه های پیش ساخته و همچنین مدت زمان ساخت کانکس، امروزه موارد استفاده از کانکس در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده، زیرا از لحاظ اقتصادی و زمانی بسیار باصرفه تر از اماکن مسکونی ساخته شده از مصالح ساختمانی می باشد.

در ضمن در بسیاری از جاهای صعب العبور که امکان بردن مصالح، جهت ساخت و ساز وجود ندارد، کانکس به راحتی میتواند جایگزین شود و از نظر وقت و هزینه بسیار به صرفه تر باشد.کانکس آنچنان در بین مردم محبوبیت پیدا کرده که امروزه بسیاری از مدارس، فروشگاهها، اماکن اداری و مسکونی و … از کانکس ساخته میشود.

کانکس چیست؟

کانکس وسیله ای برای اسکان دایم یا موقت میباشدکه بطور کلی به دو صورت چرخ دار و بدون چرخ موجود میباشد.از کانکس نوع چرخ دار که بصورت متحرک و سیار میباشد برای اسکان های موقت استفاده می شود که به دلیل مزیت چرخ دار بودن آن،جابجایی کانکس آسان تر ازنوع ثابت آن بوده و میتوان به وسیله ی خودروهای سبک ونیمه سنگین آن را جابجا نموده و به محل مورد نظر انتقال داد.نوع ثابت کانکس برای اسکان دایم یا بلند مدت استفاده می شود و پروسه ی حمل و نقل آن نیاز به جرثقیل و خودروهای سنگین دارد.

مزایای کانکس ماموت

ظاهری زیبا با طراحی منحصر بفرد
سرعت در تحویل
نصب آسان در محل
استفاده از بهترین متریال در ساخت کانکس
قابلیت حمل چند کانکس با یک تریلی
عایق دربرابر گرما، سرما و رطوبت
قابلیت اجرا در مناطق صعب العبور

از کاربری های کانکس فروشگاهی میتوان کانکس میوه و تره بار, کانکس های بازار موقت, کانکس های تجاری و نمایشگاه را نام برد که میتوانند در شهرک های تازه تاسیس، شهرک های صنتی و دانشگاه ه و ادارات دولتی و بزرگ, کنارپارکها و فضای سبز, در معابر پیاده, و تمام مکانهایی که امکان دسترسی به مغازه وجود ندارد، مستقر شوند و بازار کار خوب و نوینی را خواهند داشت.

کانکس فروشگاهی

این نوع کانکس قابلیتی همانند یک فروشگاه تجاری مورد استفاده قرار گیرد .
کانکس فروشگاهی معمولاً به گونه ای طراحی می شود که تمام نیازهای یک فروشگاه سیار را تامین کند, فروشگاه های سیار قابلیت این را داشته به صورت موقت در مکانی مستقر شده و در صورتی که بازدهی فروش پایین بود، طبقه هماهنگی به مکانی دیگر منتقل شده و مغازه یا فروشگاه جدیدی تاسیس شود.

در این نوع کانکس میتوان ازامکانات ذیل استفاده نمود:

 ویترین
 انواع قفسهای فروشگاهی
 انواع یخچالهای فروشگاهی و صنعتی
 انواع تجهیزات فروشگاهی
 کپسول های آتش نشانی


 انواع پارتیشنهایmdf وآلومینیومی تک جداره و دو جداره
 سیستم تهویه مطبوع وهمچنین سیستمهای گرمایـشـی و سرمایشی
 انواع دربهای یو پی وی سی ، آلومینیومی ، اچ دی اف
 سیستم قفسه وکابینت و سینکهای ظرفشویی

ویژگی کانکس فروشگاهی

دارای حفاظ آکاردئونی مناسب برای بوفه یا فروش مواد غذایی با طراحی بسیار مطمئن جهت ایمنی بیشتر و محافظ در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی.
کانکس ها و اتاق های پیش ساخته شرکت اسکان سپهر در دو نوع ثابت و متحرک و در ابعاد مختلف بنا به درخواست مشتریان گرامی با کیفیت بالا و کاربردهای متفاوت تولید میگردند .

بهترین نوع کانکس همان کانکس مجتمع صنعتی ماموت میباشد!

تماس با ما

کارشناس فنی : ۷۸۶۵-۳۸۲-۰۹۱۲

کارشناس فروش : ۵۰۱۶-۲۷۵-۰۹۳۵

۰۲۸-۳۲۲۲۲۷۱۷

۰۲۸-۳۳۷۹۳۰۲۸

info@sandwichpanelgroup.com/

کانکس فروشگاهی ماموت کانکس فروشگاهی ماموت کانکس فروشگاهی ماموت

به دوستانتان معرفی کنید