تعرفه قیمت ساندویچ پانل

تعرفه قیمت ساندویچ پانل

تعرفه قیمت ساندویچ پانل

تعرفه قیمت ساندویچ پانل

 دراین پست میخواهیم شما را با تعرفه قیمت ساندویچ پانل آشنا کنیم و اینکه تعرفه قیمت ساندویچ پانل چیست و چه عواملی در قیمت ساندویچ پانل تعین کننده میباشند. – مراحل قیمت گذاری ساندویچ پانل به چه صورت میباشد . و…  ادامه مطلب را ازدست ندهید . 

ساندویچ پانل نوعی از مصالح ساختمانی مدرن و پیش ساخته که از سه لایه مجزا به هم پیوسته شده که جنس ورق ها آلوزینک و گالوانیزه 5 دهم میباشد وعایق میانی فوم پلی اورتان دارای دانسیته 40 است .

ساندویچ پانل در انواع مختلفی تولید و عرضه میشود

ساندویچ پانل سقفی – ساندویچ پانل دیواری – ساندویچ پانل سردخانه ای – ساندویچ پانل کلین روم  که هریک از این ساندویچ پانل ها دارای مدل و ضخامت های گوناگونی میباشد که برای اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش مشخصات فنی ساندویچ پانل و ضخامت ساندویچ پانل  در سایت مراجعه فرمایید کاربرد و کاربری ساندویچ پنل عبارتند از .ساندویچ پانل در پوشش سقف و دیوار انواع سوله و سازه صنعتی – کارگاه های تولیدی – سردخانه صنعتی و تجاری – پوشش سقف و دیوار سالن های ورزشی و استخر های سرپوشیده , مرغداری ها و دامداریهای مدرن , انبار سیب زمینی , ساختمان پیش ساخته , کمپ ها کارگاهی و خوابگاهی – واتاق های تمیز و کلین روم , ودر ساخت انواع کانکس استفاده و کاربرد دارد استفاده از ساندویچ پانل به دلیل تنوع رنگی بالا زیبایی خاصی به پروژه و سازه خواهد داد .

تعرفه قیمت ساندویچ پانل

تعرفه قیمت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل دارای مزایا ویژگی های نسبت به مصالح سنتی و قدیمی دارد که به همین دلیل امروزه استفاده از آن رواج گسترده ای نموده است که این ویژگی ها عبارتند از

ویژگی های ساندویچ پانل 

☑ ساندویچ پانل درای وزن سبک میباشد .

در مباحث ایمنی ساختمان، هرچقدر وزن سازه کمتر باشد، البته به شرط استحکام؛ مقاومت آن در برابر آسیب ها بخصوص زلزله بیشتر است. وزن کم سازه همچنین باعث بیشتر شدن طول عمر آن می شود. جالب است بدانید دیوارهای ساخته شده از ساندویچ پانل، وزنی ۵۰ برابر کمتر از دیوارهای ساخته شده‌ی مشابه خود از بتن دارند.

☑ ساندویچ پانل ارای حمل و نقل و نصب و اجرای سریع میباشد .

در کنار فاکتورهای موردنیاز ساختمان سازی از قبیل امنیت؛ سرعت ساخت و ساز نیز دارای اهمیت بالایی است. در مقایسه با سایر مصالح، حمل و نقل و به کارگیری ساندویچ پانل، آسان و سریع تر انجام می گیرد. کاهش زمان ساخت، باعث صرفه جویی زمان و در نتیجه کارایی بیشتر، بازگشت سریعتر سرمایه و صرفه بیشتر اقتصادی می گردد.

☑ قیمت مناسب و به صرفه ساندویچ پنل

با در نظر گرفتن همه موارد از جمله سرعت نصب، کارایی، بهینه سازی مصرف انرژی، قابلیت تعمیر و جایگزینی، قابلیت بازیافت و … استفاده از پنل های دیواری از سایر مصالح ارزان تر تمام می شود.

☑ ساندویچ پانل دارای مقاومت بالا دربرابر سرما و گرما میباشد .

در زمانهای گذشته منابع انرژی گسترده و ارزان بود. اکنون ساختمانی ارزشمندتر است که در مصرف انرژی بهینه تر باشد. میزان کاهش مصرف انرژی به علت عایق بودن حرارتی این پانل ها، قابل مقایسه با سایر مصالح نیست. به علت استفاده از فلز گالوانیزه و یا آلوزینگ، این پانل ها علاوه بر استحکام در برابر ضربه، در مقابل باد و باران و خوردگی، نفوذ آب و حشرات و آتش و … از ساختمان محافظت می نمایند.

تعرفه قیمت ساندویچ پانل

تعرفه قیمت ساندویچ پانل

☑ ساندویچ پانل مناسب استفاده برای تمامی مناطق میباشد .

یکی از مزایای ساندویچ پنل خاصیت تطبیق پذیری عالی این سازه است. تطبیق پذیری آن به این معنی است که پانل ها کاربردهای یادی دارند و قابل سفارش در تمامی مصارف صنعتی و تجاری می باشند.

☑  ساندويچ پانل ها از لحاظ رنگ ، رنگهاي متنوعي دارند. و زیبایی خاصی به پروژه می بخشند

☑ ساندویچ پانل قابلیت شستشو ضد آب میباشند .

ساندويچ پانل ها قابل شستشو بوده و از نظر بهداشتي بسيار مناسب مي باشند. به همين دليل استفاده از ساندويج پانلها در اتاق تميز بسيار مرسوم است

☑  زمان تولید کم و صرفه جویی درزمان

ساندویچ پانل ها در مدت زمان کم تولید و به محل ارسال میشوند .

قیمت ساندویچ پانل – نصاب ساندویچ پنل – قیمت اتاق یخچالی – فروش ساندویچ پانل – ساندویچ پانل دیواری

قیمت ساندویچ پانل 

عوامل تعین کننده در قیمت ساندویچ پانل عبارتند از

مراحل قیمت گذاری ساندویچ پانل

جنس ورق ساندویچ پانل

ورق های مورد استفاده در ساخت ساندویچ پانل آلومینیوم، گالوانیزه، آلوزینک می باشد. این ورق بسته به نوع کیفیت و متریال استفاده شده نقش مهمی در اجزای خارجی پانل ها دارد و از پانل ها و فوم ها در برابر عوامل طبیعی مانند باد، باران، ضربه و آتش محافظت می کند. ورق و ضخامت، تولید داخلی یا خارجی قطعا روی قیمت تاثیرگذار است.

 ضخامت پوشش رنگ ورق ساندویچ پانل

ورق های گالوانیزه و آلوزینک و… میبایست در فرایند پوشش دهی کویل کوتینگ قرار بگیرند و این نوع پوشش از نوع رزین سوپر پلی استر با دوام و پایداری بالا به ضخامت 25 میکرون ( 5 میکرون پرایمر 20 میکرون پوشش رویه ) میباشد . این رنگ دوام و ثبات ظاهری بسیار بالایی دارد و همین امر موجب افزایش مقاومت در برابر uv , مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی در این محصول میگردد. همچنین جهت چسبندگی بهتر , پوششی به میزان 7 میکرون رنگ پرایمر از جنس اپوکسی بعنوان BAck COAT با قابلیت فوم پذیر بودن در محل اتصال ورق با فوم پلی یورتان انجام میشود

تعرفه قیمت ساندویچ پانل

تعرفه قیمت ساندویچ پانل

نوع فوم و عایق ساندویچ پانل

پس از انتخاب نوع ورق، مهم ترین نکته فوم یا عایق میانی ساندویچ پانل است. آنچه فوم ها را ساخته اند نقش مهمی دارند. از ویژگی های بارز فوم می توان به عایق حرارت، رطوبت و صدا اشاره کرد که بسته به نوع کاربری و محل در انواع مختلفی مانند پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ، پشم شیشه استفاده می شود. نوع فوم و میزان ضخامت، نوع تولید داخلی یا خارجی بر قیمت اصلی تاثیر می گذارد.

این روزها با توجه به نوسانات بازار و افزایش قیمت دلار، این روند افزایشی تاثیر زیادی بر مصالح ساختمانی گذاشته است. قطعا در حمل و نقل و قیمت سوخت و بنزین بی تاثیر نیست و به همین دلیل دستمزد کارگران نیز افزایش می یابد.

قیمت ساندویچ پانل – نصاب ساندویچ پنل – قیمت اتاق یخچالی – فروش ساندویچ پانل – ساندویچ پانل دیواری

ارتباط با ما

شرکت دنياي ماموت در جهت بهبود روند رو به رشد خود و ارتقاي کيفي و کمي محصولات خود پذيراي نقطه نظرات خريداران و مشتريان گرامي خواهد بود . بدين منظور شما ميتوانيد از راه هاي زير با شرکت دنياي ماموت در ارتباط باشيد .

2717 3222 028

7865 382 0912

 

 

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید .

به دوستانتان معرفی کنید