آشنایی با ساندویچ پنل

آشنایی با ساندویچ پنل

آشنایی با ساندویچ پنل

آشنایی با ساندویچ پنل

 ما دراین پست شما رابا ساندویچ پانل دنیای ماموت آشنا خواهیم کرد تا با مراحل تولید و ساندویچ پانل دنیای ماموت و محصولات تولید ی ان آشنا شوید تا اینکه بدانید دلیل انتخاب تمامی سرمایه گذاران و پیمانکاران چرا ساندویچ پانل دنیای ماموت میباشد .

ساندویچ پانل به مصالحی گفته می شود که به صورت ساندویچ ( لایه ای ) تولید میشود که لایه های بیرونی از جنس فلزی ( گالوانیزه – آلوزینک – آلومینیوم ) میباشد و همچنین دارای یک هسته از جنس فوم پلی یورتان است که با دانسیته های مختلف در بین دو لایه ورق , تزریق می شود .

از این نوع متریال جهت پوشاندن سقف ها و دیواره های سالن های صنعتی , کارخانه ها , سالن های تولید , انبارها ساختمان های پیش ساخته , کانکس , سردخانه ها , اتاق های تمیز , اتاق های سردخانه ای , کمپ و اسکان های موقت و … استفاده می شود .

ساندویچ پنل ها , نسبت به متریال های مشابه در خصوص پوشش , از لحاظ سبک بودن و عایق بودن بهترین متریال در نوع خود هستند , این محصول علاوه بر وزن کم و سرعت در اجرا نسبت به مصالح دیگر مقرون به صرفه تر بوده و تمامی استانداردهای ذخیره سازی انرژی را رعایت مینماید .

آشنایی با ساندویچ پنل , قیمت ساندویچ پانل , ساندویچ پانل ماموت

آشنایی با ساندویچ پنل

یکی از ویژگی های مهم ساندویچ پانل های ساخته شده با استفاده از پلی اورتان

, عایق بودن نسبت به دما و پایین ترین ضریب انتقال دما می باشد . به طور مثال ضریب انتقال دمای یک ساندویچ پانل به ضخامت 5 سانتیمتر به علت ضریب انتقال حرارتی فوق العاده پایین , معادل یک دیوار آجری به ضخامت 172 سانتی متر است که همین امر منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها در طولانی مدت خواهد شد .

 ساندویچ پانل های تولیدی شرکت دنیای ماموت عبارتند

ساندویچ پانل سقفی –  ساندویچ پانل دیواری ساندویچ پانل سردخانه ایساندویچ پانل کلین رومساندویچ پانل پلاسیسول –

که ما در پست های دیگر به معرفی هریک ار این ساندویچ پانل های تولید به طور کامل پرداخته ایم که برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هریک از تولید ات شرکت میتوانید روی محصول مرتبط کلیک و نکات فنی محصول را مطالع نمایید و هم میتوانید برای انتخاب دقیق و درست محصول با توجه به کاربری پروژه و بودجه خود با کارشناسان و مشاوران فنی و فروش شرکت  دنیای ماموت از طریق واتساب   7865 382 0912 یا شماره تماس 2717  3222  028 در ارتباط باشید تا بتوانید انتخابی صحیح انجام دهید . 

دنیای ماموت به عنوان یکی از بزرگترین فعالان اقتصادی کشور تمامی تولیدات و محصولات خودرا  با بالاترین استانداردهای کیفی عرضه میکند . این دستاورد بزرگ حاصل خط مشی مجموعه و تحقق بخشیدن به شعار تجربه بهترین ها است .

حضور موفق محصولات دنیای ماموت در بازار کشور عزیزمان بیانگر این نکته میباشد که دنیای ماموت به عنوان رهبر بازار , از نظر کمی و کیفی توانسته است به عنوان ارائه دهنده راهکارهای موثر در صنایع گوناگون از جمله صنایع غذایی , کشت و صنعت , حمل و نقل , سردخانه ای , پزشکی , دارویی و غیره قرارگیرد .

آشنایی با ساندویچ پنل , قیمت ساندویچ پانل , ساندویچ پانل ماموت

آشنایی با ساندویچ پنل

هدف ما دردنیای ماموت این است که (( همیشه در کارخود بهترین باشیم ))

راه های ارتباطی با دنیای ماموت 

7865  382  0912

2717  3222  028

واتساب 

7865 382  0912

به دوستانتان معرفی کنید