نصب ورق آبرو ( گاتر )

نصب ورق آبرو ( گاتر )

نصب ورق آبرو ( گاتر )

نصب ورق آبرو ( گاتر )

مفهوم گاتر یا همان آبرو , کانالی از جنس ورق بصورت پیش ساخته است که جهت جمع آوری و هدایت آب های سطحی و سر ریزشده از روی سقف شیب دار به لوله های انتقال آب است . این لوله ها وظیفه خروج و هدایت آب را به چاه و یا کانال های انتقال آب زمینی را بر عهده دارند . 

استفاده از گاتر بسیار حائز اهمیت است زیرا باعث میشود با هدایت صحیح اب ؛, ضمن جلوگیری از نشت اب باران به دیواره ها از نشت رطوبت به فونداسیون نیز جلوگیری شود و استحکام سازه پایدار باقی بماند . جهت تولید گاتر از ورق های گالوانیزه به ضخامت 2 میلی تر استفاده می شود , زیرا اتصال مقاطع گاتر در طول های بلند , نیاز به جوشکاری سرتاسری میباشد تا اتصال گاترها به هم بصورت کامل انجام شود . گاتر نیز همانندفلاشینگ دارای مقاطع مختلفی میباشد که بسته به نیاز پروژه در مقاطع و ابعاد مختلف قابل تولید است .

نصب ورق آبرو ( گاتر ) , قیمت نصب ساندویچ پانل

نصاب ورق آبرو ( گاتر )

نصب ورق آبرو ( گاتر )

آبرو جهت جمع آوری آب های روی سقف و انتقال آنها بر روی زمین مورد استفاده قرار می گیرد ورق آبروها معمولا از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت 2 میلیمتر میباشند که در انتهای شیب سقف قرار میگیرند 

آبرو ها بصوت آبرو وسط یا آبرو کناری میباشند که با توجه به نوع سازه ممکن است هردو نوع آبرو درسازه اجرا شود یا نیاز به یکی از آبروها برای هدایت آب باشند و طراحی و نصب و. اجرای آبرو یکی از مهمترین مراحا پوشش سقف سوله وسازه میباشد . تا از اسیب های احتمالی در آینده جلوگیری گردد. 

صرفا خرید محصولی که حرف اول کیفیت را درکشور میزند با عث بیشترین بهره وری و طول عمر پوشش یک سازه نخواهد بود چرا که لازم است آبرو ها و ساندویچ پانل ها به گونه ای نصب شوند که بیشترین میزان آب بندی و هوابندی را داشته باشند . لذا نصب و اجرای ساندویچ پانل ها همراه متعلقات ( گاتر و فلاشینگ ) نیازمن تخصص و دانش کافی در این زمینه است . ظاهر نصب گاتر و پانل ساده به نظر میرسدد ولی باید توجه داشت عدم رعایت نکات فنی در نصب نهایتا میتوانمد با عث نرسیدن به اهداف مورد نظر و از بین رفتن سر مایه ای کلان شود .

نصب ورق آبرو ( گاتر ) , قیمت نصب ساندویچ پانل

نصاب ورق آبرو ( گاتر )

قیمت نصب آبرو 

قیمت نصب آبرو به صورت کیلو گرم یا متر مربع محاسبه میگردد .

دنیای ماموت تجربه بهترین ها میباشد

برای دیدن نمونه پروژه اجرایی کلیک نمایید

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نکات فنی با کارشناسان ما در دنیای ماموت تماس بگیرید 

09123827865

02832222717

واتساب 

09123827865

به دوستانتان معرفی کنید