ساندویچ پانل کندسوز

ساندویچ پانل کندسوز

برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل کندسوز با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

ساندویچ پانل کندسوز

ساندویچ پنل یا پانل کمپوزیت آلومینیوم و همچنین مصالح کمپوزیتی آلومینیومی  از ترکیبات  سبک ومرکبی تشکیل شده اند که از دو طرف به دولایه ورق محدود شده است ودر میان آن یک لایه عایق قرارداد.(همانند یک ساندویچ پانل همبرگر که نان آن همبرگر را ازدوطرف پوشانده است ) این عایق نرم وانعطاف پذیر  است . عایق ساندویچ پانل ها از موادی مانند پلی اورتان ,پلی استایرین ,پشم سنگ ,پشم شیشه تولید می شوند ساندویچ پانل یک ساختار سبک و مرکب است که از دو طرف به دو لایه محدود شده و در وسط یک لایه عایق قرار دارد .که ماده عایق می بایست بسیار نرم و سبک و دارای خواص فیزیکی خاص باشد . ساندویچ پانل ها به دو گروه سقفی و دیواری تقسیم می شوند و جایگزین بسیار مناسبی برای دیوارها و تیغه های آجری و سفالی می باشند.

انواع ساندویچ پانل

1 – ساندویچ پانل پلی اورتان

در ساندویچ پانل پلی اورتان برای عایق بندی از فوم پلی یورتان

استفاده میشود .که در دو نوع تولید میشود . نوع اول ان PIR

نامیده میشود .که از ترکیب پلی یول و ایزو سیانورات تولیدمیشود.

نوع دوم  PUR نام دارد که از ترکیب پلی یول وایزو سیانات تولید

میشودودر هردو روش برای تسریع در ترکیب حضور کاتالیزور الزامی

 است . برای تنظیم دانسیته فوم نیز ازگاز  B141 استفاده میشود .

تفاوت این دونوع در ضد حریق بودن ساندویچ پانل PIR است .

عایق برودتی ,عایق صوت ,مقاوم در برابررطوبت ووزن سبک از

مشخصات این نوع ساندویچ پانل میباشد.

2- ساندویچ پانل پلی استایرن

برای عایق بندی این نوع ساندویچ پانل از فوم پلی استایرن یا همان یونولیت استفاده می‌گردد. از لحاظ عایق حرارتی و صوتی در درجه پایین‌تری از پلی یورتان قرار می‌گیرد، اما نسبت به آن سبک‌تر است و قیمت مناسب تری هم دارد.

3- ساندویچ پانل پشم سنگ

عایق این نوع پانل‌ها الیاف پشم سنگ است که ضد حریق بودن مهمترین ویژگی این نوع ساندویچ پانل است. لازم به توضیح است که درجه ضد حریق بودن این نوع، از ساندویچ پانل پلی یورتان PIR هم بالاتر می‌باشد.

لیست قیمت ساندویچ پانل درکرمان

خواص عایق حرارتی هسته تشکیل دهنده ساندویچ پانل

در مقایسه خاصیت عایق حرارتی این سه نوع ماده باید گفت که

خاصیت عایق حرارتی ۳۵ میلیمتر فوم سخت پلی یورتان برابر با

۵۰میلیمتر فوم پلی استایرن و ۶۰ میلیمتر پشم سنگ می باشد.

به بیان ساده تر فوم سخت پلی اورتان ۴۲ درصد نسبت به فوم

پلی استایرن و ۷۰ درصد نسبت به پشم سنگ خاصیت عایق

حرارتی بهتری دارد.

مواد تشکیل دهنده ساندویچ پانل کندسوز

این محصول مانند ساندویچ پانل های صنعتی است و از سه لایه مختلف  تشکیل میشود ولی به جای ورق گالوانیزه درونی که نمای داخلی محسوب میشود از عایق های فایبر گلاس یا ایرانیت فایبر گلاس استفاده شده است و در برابرهر گونه مواد شیمیایی و اسیدی مقاوم و با دوام خواهد بود. به دلیل این که فایبر گلاس البته اصلش ، خود از مواداولیه ی اسیدی تشکیل شده و طول عمری بالغ بر ۳۵ سال دارد و در  رال های مختلف قابل تولید میباشد.

مزیت مقاومت به آتش فوم پلی یورتان

گاهی بنا به دلایل فنی یا قانونی،  لازم است مقاومت به آتش فوم پلی یورتان افزایش یابد. یکی از موثرترین روش های تبدیل فوم پلی یورتان به ماده ای کندسوز، اضافه کردن ترکیبات هالوژنه به داخل مواد اولیه پلی یورتان است.معمولا اکثرمواد کند سوز متداول، با وجود کمک به کاهش سرعت سوختن فوم پلی یورتان، تاثیرات مخربی بر کیفیت فوم  نهایی خواهد گذاشت که از جمله  می توان به تغییر رنگ و تخریب کیفیت فوم در حین فرایندپخت فوم، سوختن و هیدرولیز سریع فوم در تماس با آب اشاره نمود لذا استفاده از مواد کندسوز جدید که این معایب را به  حداقل برساند ضروری می باشد.

لیست قیمت ساندویچ پانل قزوین

پنل کندسوز چیست ؟

ساندویچ پانل کندسوز به انواع ذیل تقسیم بندی میشوند:

♦ ساندویچ پانل سقفی با ورق شادولاین

  ساندویچ پانل دیواری صاف و شیار دار

  ساندویچ پانل اتاق های تمیز (Clean room)

  ساندویچ پانل دو رو نایلون پانل یکرو ورق – پانل یکرو ورق

یکرو نایلون

 

لیست پانل کندسوز

ساندویچ پانل کندسوز نیز مانند ساندویچ پانل های صنعتی از سه لایه تشکیل شده ولی در هسته میانی از پانل یا شیت های پشم سنگ استفاده شده است. که در برابر دماهای بالا مقاومت میکند. ساندویچ پانل ضد حریق یا کندسوز تشکیل شده از فوم عایق پلی یورتان میباشد .گاهی بنا به دلایل فنی یا قانونی، لازم است مقاومت به آتش فوم پلی یورتان افزایش یابد.یکی از موثرترین روش های تبدیل فوم پلی یورتان به ماده ای کندسوز، اضافه کردن ترکیبات هالوژنه به داخل مواد اولیه پلی یورتان است.

مشخصات فنی ساندویچ پانل

نوع و ضخامت ورق مورد استفاده : ورق آلوزینگ (روی و آلومینیم) ، گالوانیزه و آلومینیوم پیش رنگ شده به ضخامت ۰/۵ الی ۰/۷ میلیمتر در  رنگ های متنوع و از نوع سوپر پلی استرکوره ای به ضخامت ۲۵ میکرون در قسمت  بیرون و ۷ مکرون در رنگ پرایمر کوره ای از داخل در محل اتصال ورق با فوم. (چسبندگی فوم به ورق )

تماس با ما

 کارشناس فنی : ۷۸۶۵-۳۸۲-۰۹۱۲

کارشناس فروش : ۵۰۱۶-۲۷۵-۰۹۳۵

۰۲۸-۳۲۲۲۲۷۱۷

۰۲۸-۳۳۷۹۳۰۲۸

  info@sandwichpanelgroup.com/

به دوستانتان معرفی کنید