قیمت ساندویچ پانل پایتخت

قیمت ساندویچ پانل پایتخت

 برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل پایتخت با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

قیمت ساندویچ پانل پایتخت

ساندویچ پانل چیست ؟ به زبان ساده ساندویچ پانل (sandwich Panel) ترکیب هسته پلی یورتان( Poly urethane) بین دولایه ورق فلزی ,محصولی است که ساندویچ پانل نامیده میشود و رایج ترین نوع فلز مورد استفاده درحال حاضر ورق گالوانیزه رنگی  ورق الوزینگ والومینیوم پیش رنگ شده میباشد.

درباره ساندویچ پانل

ساندویچ پانل (ساندوچ پنل ) همان طور که از اسمش پیداست, از ترکیب چند لایه از مواد مختلف به طور یک پارچه و در کنار هم تشکیل میشود (ساندوچ پنل ) از جمله مصالح سبکی است که در سال های اخیر جایگزین مصالح قدیمی شده است. شرکت ماموت پنل  سال هاست که د ر این زمینه فعالیت داشته و ساختمان های پیش ساخته، ویلاهای پیش ساخته و انواع ساختمان های صنعتی و وسوله را با استفاده از ساندویچ پانل های سقفی و ساندویچ پانل های دیواری خود و باکفیت عالی و در کوتاهترین زمان ممکن ساخته است.

لیست قیمت ساندویچ پانل قزوین

 

ضخامت ساندویچ پانل

پانل‌ها در ضخامت ۴ الی ۲۵ سانتی‌متر و بر حسب سفارش مشتری

( متناسب ابعاد پروژه) تولید می‌گردد.ساندویچ پنل‌ها از ۵ لایه تشکیل

می‌شود، لایه محافظ درونی و بیرونی بوده و دو لایه چسب مخصوص

که جهت اتصال لایه‌های محافظ بیرونی و عایل پلی یورتان بکار برده

می‌شود فوم داخل ساندویچ پنل‌های ازجنس پلی اورتان با دانسیته

۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب می‌باشد.

رنگ ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها  در ۱۲ طیف رنگی مختلف ازجمله سفید، آبی، قرمز،

نقره‌ای، طوسی، کرم، سبز، یشمی، زرد، بنفش قابلیت  تولید را دارند.

قیمت ساندویچ پانل پایتخت

راهنمای نصب ساندویچ پانل (ساندویچ پنل)sandwich panel

برای نصب ساندویچ پانل های شرکت ما ابزار پیچیده و تخصصی مورد نیاز نمی باشد . ولی برای اجتناب از خرابی و به هدر رفتن ساندویچ پانل ها استفاده از افراد مجرب و ذی صلاح توصیه میشود, درادامه به چند نکته عمومی درباره نصب توجه کنید:

۱-اتصال عایق کف به عایق دیوار ,عایق کاری کف سردخانه از مراحل حساس عایق کاری میباشد که درآن باید نکات بسیاری را باید رعایت کرد .

۲-اتصال پانل سقفی به ساندویچ پانل دیواری ,نظر به اینکه وزن سقف بردیوار اعمال میشود اتصال سقف به دیوار باید به گونه ای باشد که درمحل اتصال ,ساندویچ پانل  های سقفی ناقص نبوده و همزمان ورق سقف ودیوار با بیرون در ارتباط نباشد, لازم به ذکر استکه طول مناسب برای ساندویچ پانل های سقفی بین   ۶و ۷متر میباشد طول بیشتر ازاین مقدار ممکن است باعث کاهش مقاومت ساندویچ پانل شده ومنجر به ایجاد انحنا دران میشود.

۳- اتصال دیوارهای عمد برهم ,محل اتصال دیوارهای عمود برهم درگوشه ها از نقاط بسیار مهم به شمار رفته و اتصال باید به گونه ای انجام گیرد که بخش فلزی ساندویچ پانل با فضای بیرون ارتباط نداشته باشد و ورقهای داخلی هیچ تماسی با فضای خارج نداشته و بدین ترتیب هیچگونه اتلاف انرژی نخواهیم داشت .

لیست قیمت ساندویچ پانل درقم

چرا انتخاب ساندویچ پانل

عایق بسیار عالی انرژی سبک بودن درمقایسه با سایر مصالح

ساختمانی قیمت مناسب نسبت به مصالح سنتی  قابلیت

شستشو نصب آسان وسریع  رنگ بندی متنوع در عایق

مناسب صوتی مقاومت زیاد دربرابر نیروهای برشی ناشی از

زلزله  افزایش مفیدعمرسازه قابلیت انعطاف پذیری زیاد

جهت استفاده در طرحهای خاص قابل دمونتازبودن واستفاده

مجدد قابلیت استفاده درهر منطقه باشرایط خاص جوی

طرح و نمای ساندویچ پانل

ساندویچ پانل های دیواری به صورت دورو صاف آجدار تولید می گردد دلیل وجود آج های کوتاه بر روی سطح صاف پانل های دیواری این است که در مقابل فشار وارده ، تحمل آن را بالا می برد .  همچنین پانل های سقفی به صورت شادولاین با طرح ذوزنقه ای تولید می گردد.

استفاده از طرح های شادولاین در پانل سقفی به دلیل آبندی در مقابل باران و برف می باشد که به هیچ عنوان نفوذ نکند و اما در رابطه با گام های ذوزنقه ای باید عنوان کرد هرچقدر تعداد گام ها بیشتر باشد مقاومت آن را در مقابل فشار بار بالاتر می برد .

به زبان ساده می توان بیان نمود اگر ورق نبشی شده را خواسته باشید خم نمایید بسیار سخت است اما اگر آن ورق نبشی را صاف نمایید بعد تلاش برای خم کردن آن انجام دهید خواهید دید به راحتی خم می شود .

پانل ساندویچی دیواری ,ساندویچ پانل سقفی ,ساندویچ پانل سقفی, انواع ساندویچ پانل سقفی گروه صنعتی ورق آلومینیوم ,وزن ساندویچ پانل سقفی ,پانل ساندویچی چیست ؟, اندازه گام ساندویچ پانل سقفی, قیمت ساندویچ پانل دیواری ,پانل ساندویچی سقفی ,پانل های سقفی ,نحوه نصب ساندویچ پانل شرکت پانل قیمت انواع پانل ,پانل ساندویچ , اندازه گام ساندویچ پانل سقفی| شکل ساندویچ پانل |  اندازه گام ساندویچ پانل سقفی |قیمت ساندویچ پانل پایتخت|مشخصات ساندویچ پانل|ساندویچ پانل |ورق ذوزنقه |سقف های ساندویچ پانل| قیمت انواع ساندویچ پانل| پوشش سوله با ساندویچ پانل| قیمت ساندویچ پانل پایتخت

تماس با ما

کارشناس فنی : ۷۸۶۵-۳۸۲-۰۹۱۲

کارشناس فروش : ۵۰۱۶-۲۷۵-۰۹۳۵

۰۲۸-۳۲۲۲۲۷۱۷

۰۲۸-۳۳۷۹۳۰۲۸

  info@sandwichpanelgroup.com/

 

به دوستانتان معرفی کنید