فروش ساندویچ پانل سقفی ماموت

فروش ساندویچ پانل سقفی ماموت

فروش ساندویچ پانل سقفی ماموت

فروش ساندویچ پانل سقفی ماموت

ساندویچ پانل سقفی  ن نوعی سقف پیش ساخته عایق میباشد که از سه لایه به ترتیب ورق رو – لایه میانی فوم – ورق زیرین  در کارخانه طبق سفارش و ابعاد مشتری تولید میشود .و امروزه ساندویچ پانل سقفی یکی از برترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای پوشش سقف انواع طرح های عمرانی میباشد .

با ماموت اطمینان خاطر داشته باشید !

با ماموت اطمینان خاطر داشته باشید !

 

اجزای ساندویچ پانل سقفی چیست ؟

ساندویچ پانل سقفی متشکل از دو لایه ورق است كه ما بین آنها فوم یا عایق وجود دارد. اين فوم كه معمولاً از پلی اورتان مي‌باشد، به وسیله چند میکرون پرایمر با ورق‌های فوقانی و تحتانی (از گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم) چسبندگی قطعی برقرار می‌کند. فوم عایق می‌تواند از جنس پشم سنگ، پلی استایرن و پلی اورتان باشد که برای ساندویچ پنل‌های استاندارد معمولاً از فوم پلی اورتان استفاده مي‌شود. از مزایای اصلی و عمده فوم پلی اورتان (در ساندویچ پانل‌هاي سقفی و دیواری) می‌توان به سبکی، عایق بودن در برابر حرارت، مقاومت بالا در برابر سوختن (کند سوز بودن / نسوز بودن) اشاره کرد که در قیمت انواع ساندویچ پانل اثرگذار است.

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی ماموت

فروش ساندویچ پانل سقفی ماموت

فروش ساندویچ پانل سقفی ماموت

 

در ساندویچ پانل سقفی توليدي شرکت دنیای ماموت از فوم پلی اورتان با دانسیته ۲±۴۰ کیلوگرم بر متر مكعب با ورق آلوزینك استفاده می‌شود.  از خصوصیات ویژه ساندویچ پنل های ماموت می‌توان به عایق بودن در برابر صدا، سرما و گرما، تحمل بار زياد، سبکی، مقاومت عالی در برابر آتش (انواع B1، B2 ،B3) و دیگر حوادث طبیعی توأم با حفظ معيارهاي بهداشتي و سازگاری کامل با محیط زیست  و مقرون به صرفه بودن و سرعت نصب  و بهینه بودن برای انرژی را نام برد.

فروش ساندویچ پنل سقفی اردبیل , فروش ساندویچ پنل سقفی آبادان , فروش ساندویچ پنل سقفی اهواز , فروش ساندویچ پنل سقفی کیش , فروش ساندویچ پنل سقفی مازندران ,

در تولیدساندویچ پانل سقفی از  عایق فوم پلي يورتان (PIR/PUR) با دانسيته (kg/m³)40±2

سازگار با محيط زيست (فاقد گازهاي مخرب لايه اوزون و گازهاي گلخانه اي) و با 

اشتعال پذيري كم (طبق استاندارد DIN 4102)

ميزان جذب رطوبت پايين (مطابق استاندارد ASTM D570)

 و وزن سبک  چسبندگی عالی استفاده میشود .

 ساندویچ پانل سقفی و ورق استفاده شده در آن
فروش ساندویچ پانل سقفی ماموت

فروش ساندویچ پانل سقفی ماموت

 پانل سقفی از  دو رو ورق گالوانیزه یا آلوزینک پيشرنگ شده با ضخامت 0.5mm و از نوع سوپر پلي استر كوره اي با ضخامت 25µ رنگ رو يه (مطابق جدول استاندارد رنگ RAL) در قسمت بيرون و 7µ پرايمر در قسمت داخلي براي چسبندگي بيشتر فوم به ورق

ضخامت تولیدی ساندویچ پانل سقفی ماموت  

4 سانت، 5 سانت، 6 سانت ، 8سانت ، 10سانت ، 12/5 سانت ، 15 سانت

عرض تولیدشده ساندویچ پانل سقفی ماموت 

1/07 مفید 1 متر کاردهی مفید ساندویچ پانل سقفی به دلیل فاق و زبانه و گام دارای 7 سانت اورلب میباشد 

ساندويچ پانل سقفي (از طول 2 متر الي 13/6 متر، مطابق با سفارش مشتري) 5 گام شادولاين/ذوذنقه اي

نماي ورق پوششي سقف (ابعاد به سانتيمتر)

طرح ذوزنقه اي ساندویچ پانل سقفی ماموت

طرح سفال ساندویچ پانل سقفی ماموت

شرکت های تولید کننده ساندویچ پانل برای کاهش هزینه برخی از طرح های عمرانی ساندویچ پانل سقفی را به صورت یکرو ورق و یکر وفویل طبق درخواست مشتری تولید مینماید . 

 فروش ساندویچ پنل سقفی ایلام , فروش ساندویچ پنل سقفی هشتگرد , فروش ساندویچ پنل سقفی آبیک , فروش اندویچ پنل سقفی ماموت , 

لوازم کناری ساندویچ پانل سقفی ماموت

انواع ورق فلاشينگ و ورق آبرو , قوطی , پیچ و پرچ , ماستیک 

فروش ساندویچ پانل سقفی ماموت

فروش ساندویچ پانل سقفی ماموت

 

ساندويچ پانل هاي سقفي با طرح شادولاين ذوزنقه توليد ميگردد و اين طرح در ظاهر ورق رويي ساندويچ پانل مشخص ميباشد و شرکت براي زيبايي نماي سقف در حالت شيبدار اقدام به توليد ورق با طرح سفال نموده كه با ساخت خرپا ميتوان سقفي با نماي فوق العاده زيبا ايجاد كرد .

ساندویچ پانل سقفی در شرکت ها طوری طراحی شده اند که با وجود زیبایی و رنگ بندی متنوع که به سازه زیبایی منحصر به فردی میدهند همینطور با گام های بلندی که شرکت برای آنها در نظر گرفته از نفوذ آب به داخل جلوگیری میکند بارش باران و برف به راحتی به بیرون از سازه انتقال مییابد .

دلیل پر استفاده بودن ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچها بوده و به علت نداشتن بو ، عدم ريزش مواد و عدم امکان زندگی حشرات در داخل فوم بهترين نوع پوشش در سقف مجتمع های صنعتی میباشد پانل سقفی با ضريب هدايت حرارتی بسیار پايین از نوع بهترين عايق های صنعتی جهت پوشش سقف می باشد . عرض مفید پانل سقفی 01/1 متر كه با در نظر گرفتن اورلپ ، عرض كلي 08/1 متر می باشد . ضمناً شكل ورق اورلپ شده به گونه اي است كه بهترين نوع آب بندی و زيبايی سطح کار در هنگام اورلپ کردن دو پانل سقفی را بر روی يکديگر را ايجاد ميكند.

فروش ساندویچ پانل سقفی شیراز , فروش ساندویچ پنل سقفی خوزستان , فروش ساندویچ پنل سقفی کردستان , فروش ساندویچ پنل سقفی کرمانشاه ,

تا اینجا مفاله درباره ساندویچ پانل سقفی برای شما توضیح دادیم حال نوبت به طریقه و نجوه نصب و طراحی ابعاد ساندویچ پانل سقفی میرسد که ما دراینجا به توضیح مختصری میپردازیم شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالب مربوط به نصب ساندویچ پانل در سایت مراجعه نمایید یا با کارشناسان ما با شماره ای 09123827865 و 02832222717 تماس بگیرید .

فروش ساندویچ پانل سقفی ماموت

فروش ساندویچ پانل سقفی ماموت

شرکت دنیای ماموت ( ماموت ) برای رفاه حال مشتریان اقدام با آموزش نصاب های معتبر نموده است که در هنگام خرید ساندویچ پانل به شما مشتریان محترم معرفی مینماید تا کار ابعاد و طراحی ابعاد را انجام دهد تا ساندیچ پانل ها به صورت اصولی و دقیق در محل پروژه چفت و نصب شوند .

ما از صفر تا صد پروژه همراه شما هستیم !

مشاوره و پاسخگو تمامی سوالات شما هستیم !

با ماموت بهترین ها راتجربه کنید .

ارتباط با ما 

09123827865

02832222717

واتساب 

09123827865

به دوستانتان معرفی کنید