فروش اتاق یخچالی ایسوزو

فروش اتاق یخچالی ایسوزو

فروش اتاق یخچالی ایسوزو

فروش اتاق یخچالی ایسوزو

ما با توجه به اهمیت حفظ تازگی مواد غذایی و ارسال آن از کارخانه به دست مصرف کننده و در راستای سلامت اجتماعی و تسهیل این امر مهم در صنعت پش کشور , اقدام به تولید انواع اتاق یخچالی مطابق استانداردهای روز دنیا نموده ایم . در اتاق یخچالی پارتیشین ثابت برای دستیابی به مهم ترین پارامتر , یعنی حفظ دمای مورد نظر , از عایق هایی نظیر پلی یورتان و فایبر گلاس استفاده می شود .که علاوه بر داشتن وزن و استحکام مناسب , دارای ضریب انتقال حرارتی بسیار پایینی هستند . جهت بالابردن استحکام محصول و همچنین سهولت نصب اتاق بر روی انواع خودروهای تجاری شاسی مخصوص با ان خودرو نیز تولید می گردد.

درزمان خرید اتاق یخچالی ایسوزو باید به چه نکاتی توجه نمود .

 کارخانه تولید کننده اتاق یخچالی و رعایت استانداردهای تولید 

استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید اتاق یخچالی 

نحوه تولید اتاق یخچالی 

جنس عایق هایی استفاده در اتاق یخچالی 

تکنولوژی پیشرفته تولید اتاق یخچالی 

دنیای ماموت با رعایت استانداردهای مربوط به استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و تکنولوژی های جهان, توانسته است حرف اول کیفیت در صنعت تولید اتاق یخچالدار را در کشور بزند .و شعار تجربه بهترین ها را به تحقق برساند .

در حوزه حمل و نقل درون شهر ی و برون شهری , اتاق های ایزوله و یخچالی دنیای ماموت با کاربری های متنوع بر روی انواع خودروهای سنگین و نیمه سنگین نصب میگردد تا با توجه به درخواست مشتری با استفاده از پارتیشین های ثابت و متحرک می توانند به صورت دائم یا موقت به طور همزمان از 2 دما بهره مند شوند .

دنیای ماموت با ارتقای مداوم تولید محصولات و همچنین توجه ویژه به نیاز مشتریان توانسته نقش اثر گذاری را درصنعت حمل و نقل ایجاد نماید .

فروش اتاق یخچالی ایسوزو , قیمت اتاق یخچالی ایسوزو , اتاق یخچالدار دنیای ماموت

فروش اتاق یخچالی ایسوزو

ساختار اتاق یخچالی ایسوزو 

شاسی پیچ و مهره ای مخصوص از ورق خمکاری شده با استحکام بالا که جهت مقاومت بیشتر دربرابر خوردگیبا یک لایه رنگ پودری پوششش داده شده است , ساختار اتاق یخچالدار ایسوزو دیواره ها و سقف اتاق یخچالی از ساندویچ پانل مخصوص با پوشش دورو ورق آلوزینک خارجی ضخامت ورق داخلی 5 دهم و ضخامت ورق بیرونی 7 دهم به صورت پیش رنگ شده 25 میکرون رنگ پلی استر کویل کوتینگ قسمت روی ورقو 6 میکرون پرایمر قسمت زیرین ورق به همراه عایق فوم پلی یورتانی آلمانی با دانسیته 55 آب بند شده با MS پلیمر مقاوم در برابر اشعه UV ضخامت پانل کف 12 سانت با استراکچر مخصوص از زیر پوشش فایبر گلاس و از رو ازجنس آلومینیوم آنادایز شده و یارنگ پودری مونتاژ اتاق بدون پرچ و توسط چسب مخصوص جهت استحکام و آب بندی نقاط اتصال, اتاق یخچالی ایسوزو زیر صفری با ضخامت ساندویچ پانل دیواره 10 سانت و بالاصفری با ضخامت پانل دیواره 6 سانت  , درب عقب دولنگه به ضخامت 8 سانت از جنس فایبر گلاس و زهوار لاستیکی دور درب ازچنس پی وی سی با انعطاف پذیری و دوام بالا تمامی یراق آلات مربوطه اتاق یخچالی از جنس استیل و فریم درب عقب از جنس فولاد / استیل  سیستم روشنایی اتاق یخچال طبق استاندارددنیای ماموت میباشد .

فروش اتاق یخچالی ایسوزو , قیمت اتاق یخچالی ایسوزو , اتاق یخچالدار دنیای ماموت

فروش اتاق یخچالی ایسوزو

متعلقات اتاق یخچالی دنیای ماموت 1) نردبان جلو  2) نگهدارنده درب های عقب  3) سپر عقب ) لوله خروجی داخل اتاق 

تجهیزاتی که به درخواست مشتری میتوان به اتاق یخچالی اضافه نمود عبارتند از  درب بغل / جعبه ابزار / گلگیر / پارتیشین ثابت یا متحرک / پرده هوا / رنگ بیرونی اتاق /

برای ثبت سفارش اتاق یخچالدار ایسوزو برای کاربری حمل بستنی /  اتاق یخچالی حمل گوشت و مرغ /  اتاق یخچالی حمل ماهی منجمد / اتاق یخچالی حمللبنیات / اتاق یخچالی حمل مواد پروتئینی / اتاق یخچالی حمل دارد و, واکسن  و… با کارشناسان و مشاوران شرکت با شماره های ذیل تماس بگیرید .

2717 3222 028

7865 382 0912

به دوستانتان معرفی کنید